Neseniai paskelbta kompanijos IDC ataskaita, demonstruojanti planšetinių kompiuterių pardavimus šių metų I ketvirtyje, visiškai neatitiko itin pakilios analitikų nuotaikos dėl planšetinių kompiuterių. Kai kurie eksportai netgi pranašavo šiam segmentui šviesią ateitį, o pardavimų augimą numatė naudodami vos ne geometrinę progresiją.
Vis tik situacija planšečių rinkoje 2012 metų pradžioje vilčių nepateisino. Netgi „Amazon“ „Kindle Fire“, kuris tarsi raketa įskriejo į Š. Amerikos rinką 2011 m. IV ketvirtyje, vis tik neturėjo daugiau parako, kad užtvirtintų savo sėkmę: pardavimai krito, o užimamos rinkos dalis nusirito nuo 16,8% iki 4%.
Antra vertus, kompanija „Amazon“ nenusimena. Bendrovės „Cannacord Genuity“ analitikų, kuriais remiasi resursas eWeek, teigimu, padidinti susidomėjimą „Kindle Fire“ kompanija planuoja šių metų viduryje, kadangi ketinama vartotojų teismui pateikti atnaujintą planšetinio kompiuterio versiją. Tiesa, kalbama apie tą patį 7 colių įstrižainės ekraną turintį įrenginį.
Be to, pranešama, jog šių metų pabaigoje „Amazon“ ketina pristatyti ir didesnį ekraną turintį planšetinį kompiuterį, kurio kaina bus didesnė, tačiau vis tiek labai patraukli. Ar pavyks „Amazon“ įrenginiams sustiprinti pozicijas planšečių rinkoje, parodys laikas.