Daugiau efektyvumo ir galios
Prabangus SUV, kuris šeimos gamoje yra tarp „
Range Rover Evoque“ ir „
Range Rover Sport“, pirkėjams siūlo puikų išvaizdos ir technologijų balansą, o nuo šiol turi ir elektros pavarą. Naujas „P400e“ iš tinklo įkraunamas hibridas užtikrina švelnų važiavimą, o bendra hibridinės sistemos galia siekia 404 AG ir 640 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja vos per 5,4 sekundes.
17,1 kWh ličio ir jonų akumuliatorius, sumontuotas bagažinės dugne, iki 80 proc. gali būti įkrautas vos per 30 minučių greitojo arba per 1 val. 40 min. – standartinėje „Wallbox“ įkrovimo stotelėse. Jis pasižymi vien tik elektra nuvažiuojamu 53 kilometrų atstumu (pagal WLTP), vidutinėmis 2,2 l/100 km degalų sąnaudomis ir vos 49 g/km CO2 emisija.
„Range Rover Velar“ modelis debiutuoja su nauja 3 litrų šešių cilindrų eilės „Ingenium“ variklių šeima. Naujausi efektyvūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai turi 48 voltų hibridinę elektrinę MHEV technologiją, mažinančią degalų sąnaudas ir gerinančią važiavimo savybes. Šešių cilindrų varikliai yra galimi kaip dyzelinis „D300“ (300 AG) arba benzininiai „P340“ (340 AG) ir „P400“ (400 AG). Jie turi visų ratų pavarą ir išskirtiniu „Range Rover“ komfortu pasižyminčią pneumatinę pakabą.
Užtikrindami efektyvias savybes, nauji varikliai turi hibridinę elektrinę MHEV sistemą ir pažangiausias variklių technologijas. MHEV sistema naudoja diržu varomą starterį-generatorių „BiSG“ (angl. „Belt integrated Starter Generator“), kaupiantį lėtėjimo metu išskiriamą energiją, kuri įprastai prarandama. Sukaupta energija saugoma 48 voltų ličio jonų akumuliatoriuje, sumontuotame bagažinės dugne. Ji vėliau panaudojama automobiliui bėgėjantis, taip pat sklandesniam „Start-Stop“ sistemos veikimui.
Nauji „P340“ ir „P400“ šešių cilindrų varikliai pasiekia atitinkamai 480 ir 550 Nm sukimo momentą, o galingas „P400“ motoras leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 5,5 sekundės. Abu varikliai turi elektrinį kompresorių, veikiantį kartu su dviejų kanalų turbina ir CVVL (angl. „Continuous Variable Valve Lift“) vožtuvų valdymo sistema.
„D300“ dyzelinis variklis pasiekia 650 Nm sukimo momentą, nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 6,5 sekundės, jo degalų sąnaudos siekia 7,4 l/100 km, CO2 emisijos – 194 g/km.
Naujas „Ingenium“ dyzelinis variklis atitinka RDE2 (angl. „Real Driving Emissions Step 2“) standartus ir „Euro 6d-final“ važiavimo realiomis eismo sąlygomis sąnaudas bei turi 48 voltų MHEV hibridinę technologiją. Tai užtikrino, kad naujas „Ingenium“ dyzelinis variklis, taip pat nuo šiol galimas „Range Rover“ ir „Range Rover Sport“ modeliuose, yra vienas švariausių variklių pasaulyje.
Be to, su „Range Rover Velar“ debiutavo ir naujos kartos keturių cilindrų „Ingenium“ „D200“ (204 AG) dyzelinis variklis, pasiekiantis daugiau galios, mažesnes CO2 emisijas ir geresnes degalų sąnaudas. Kaip ir kiti varikliai, jis siūlomas su hibridine 48 voltų technologija, variklio CO2 emisijos yra nuo 165 g/km, o degalų sąnaudos – nuo 6,3 l/100 km.
Pažangi multimedijos sistema
„Velar“ salonas pasižymi neperkrautu dizainu, kuriame išsiskiria integruoti skaitmeniniai ekranai ir „Land Rover“ multimedijos sistema „Pivi“ ar „Pivi Pro“. Intuityvi „Pivi Pro“ sistema, siūloma S ir aukštesnėse komplektacijose, užtikrina ypatingą skaitmeninę automobilio valdymo patirtį.
Kuriant „Pivi“ sistemą, daugiausia dėmesio skirta naudojimosi patogumui. Nauja įranga pasižymi aukštos raiškos grafika ir didele sparta, užtikrindama, kad ekranai ir navigacijos sistema veikia itin greitai. Programinę įrangą galima atnaujinti belaidžiu būdu, o nuolatinis interneto ryšys užtikrina, kad pirkėjai gali naudotis naujausiais žemėlapiais, programomis ir programine automobilio įranga.
Pirmą kartą į multimedijos sistemą buvo integruota „Spotify“ programa, taip pat vienu metu „Bluetooth“ sąsaja leidžia prijungti du telefonus.
Ramybė salone
Ypatingą „Range Rover Velar“ tylą salone užtikrina triukšmo slopinimo „Active Road Noise Cancellation“ technologija. Pažangi sistema, nuolat fiksuodama kelio dangos keliamas vibracijas ir kurdama priešingos fazės bangas, veikia kaip aukštos klasės triukšmą slopinančios ausinės. Technologija bent iki 4 decibelų mažina triukšmą salone.
Nauja oro vėdinimo sistema sumažina į saloną patenkančių kenksmingų dalelių, alergenų, žiedadulkių kiekį ir netgi slopina nepageidaujamus kvapus. Aktyvuojama ekrano apačioje pasirinkus „Purify“ funkciją, ji gali filtruoti ypač smulkias daleles (net mažesnes nei PM 2,5). Taip vairuotojai ir keleiviai gali būti užtikrinti, kad „Range Rover Velar“ salone jie kvėpuos švaresniu nei lauke oru.
Taip pat galima rinktis naują antros kartos ant rankos dėvimą „Activity Key“ raktą, kuris prireikus gali visiškai pakeisti tradicinį. Vandeniui ir smūgiams atsparus riešo įtaisas dabar turi LCD ekraną su laikrodžiu ir leidžia užvesti, išjungti, užrakinti ir atrakinti automobilį, nenaudojant tradicinio raktelio.
Atnaujintas „Velar“ išsiskiria ir naujo dizaino vairu, taip pat nauja taktiline pavarų svirtimi, kuri pakeitė sukamąjį pavarų selektorių.
„Range Rover Velar Edition“ versija siūlo dar daugiau pasirinkimo galimybių su išskirtiniais išorės ir salono paketais. „R-Dynamic SE“ komplektacijos išvaizda papildyta kontrastinės spalvos stogu ir priderintais 20 colių juodais lengvojo lydinio ratlankiais. Specialios serijos modelį galima užsisakyti nudažytą metalizuota „Lantau Bronze“ spalva, taip pat naujomis „Hakuba Silver“, „Santorini Black“ arba „Eiger Grey“ spalvomis.
Atnaujintą „Velar“ bus galima užsakyti dar šiemet, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti 2021 m. pradžioje.