Pirmadienį bendrovė pranešė, kad nutraukė ankstesnės paslaugos teikimą ir pradėjo teikti modifikuotą paslaugą, atsižvelgdama į praėjusią savaitę pateiktas Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) pastabas.
„Bitė Lietuva“ nurodė sutrumpinusi pranešimą, kurį vartotojai girdėjo, kai jiems skambindavo galimas prekybos agentas, iki 5 sekundžių. Skambinantys prekybininkai taip pat galės girdėti, kad bendrovė informavo klientą apie jų skambutį.
„Nemokamas pranešimas apie galimų prekybininkų skambučius yra populiariausia papildomos vertės paslauga. Atsižvelgėme į reguliatoriaus pastabas ir esame tikri, kad dabar paslauga bus dar vertingesnė vartotojams”, – pranešime teigė „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
RRT atstovė Rasa Karalienė BNS informavo, kad tarnyba gavo informaciją apie „Bitė Lietuvos“ atnaujintą paslaugą. Jos teigimu, tarnyba naują paslaugą turėtų vertinti pirmadienį.
Praėjusį antradienį RRT nurodė bendrovei „Bitė Lietuva“ nedelsiant sustabdyti, anot tarnybos, neteisėtą paslaugą.
Telekomunikacijų bendrovės duomenimis, daugiau kaip 95 proc. jos klientų paslaugą vertina teigiamai, o iki šiol jos atsisakė vos 0,16 proc. visų klientų.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.