Žinoma, norintiems ekstremalių pojūčių, visada gali pasirinkti pačią galingiausią „Lexus IS F“ versiją su 5 litrų, aštuonių cilindrų atmosferiniu varikliu. Tačiau aukso viduriukas yra „Lexus IS 350“.
Europoje pakankamai retai sutinkama versija turėjo 3,5 litro, šešių cilindrų benzininį agregatą, kurio pajėgumas siekė 306 AG ir 375 Nm. Iki 100 km/val. per 5,6 sekundės.
Taigi, turime automobilį, kurio galinius ratus suka daugiau nei 300 arklio galių išvystantis motoras, lieka tik pasirūpinti išvaizda.
Stew, kuriam priklauso šis automobilis, vos tik įsigijęs mašiną pradėjo galvoti apie agresyvesnę išvaizdą, sodresnį išmetimo sistemos garsą ir kas be ko - drop'ą.
Viskas prasidėjo nuo paprastų detalių įsigijimo. Pavyzdžiui, „IS-F“ vairo, „F-Sport“ iš anglies pluošto pagaminta pavarų perjungimo svirtis, „F-Sport“ kilimėliai. Tačiau po kelių mėnesių naujų detalių paieško įgavo kitą lygmenį, nes vaikinas nusipirko „Rotrex C38-71“ kompresoriaus komplektą ( analogišką konfigūraciją turinčių IS'ų pasaulyje yra tik 10 ).
Kadangi visa priekinė dalis buvo nuimta, Stew'as taip pat parsitempė „HKS“ išmetimo sistemą, „Airlift“ orinės pakabos komplektą ir „Forgeline GA3“ ratlankių komplektą (19x9.5 priekyje ir 19x11.5).
Galutinį rezultatą matote patys. Dabar tik reikia šį automobilį įvertinti.