Didžiojoje Britanijoje agentūra „CoolBrands“ kiekvienais metais skelbia autoritetingus „kiečiausių“ prekinių ženklų reitingus. Šešis metus rimčiausiai vertinamu ženklu britų salose buvo aristokratiškų, prabangių ir sportiškų automobilių gamintojų „Aston Martin“ markė. Tačiau šiais metais „CoolBrands“ reitinguose „Aston Martin“ užleido savo pozicijas.
Šiais metais „Aston Martin“ aplenkė „kiečiausiu“ prekiniu ženklu paskelptas „Apple“ ir „Youtube“. „Aston Martin“ liko trečioje vietoje. Na o prekinių ženklų 20-tuke šiais metais buvo tik dar vienas automobilių gamintojas – „Mercedes-Benz“ liko šešioliktoje šio sąrašo vietoje. Ankstesnių metų reitinguose 20-tuke dar būdavo „Ferrari“ ir „Mini“ markės.
„CoolBrands“ savo prekinių ženklų reitingus skelbia nuo 2001 metų. Užmeskite akį į pačių „kiečiausių“ Didžiosios Britanijos prekinių ženklų 20-tuką.
1.Apple
2. YouTube
3. Aston Martin
4. Twitter
5. Google
6. BBC iPlayer
7. Glastonbury
8. Virgin Atlantic
9. Bang & Olufsen
10. Liberty
11. Sony
12. Bose
13. Häagen-Dazs
14. Selfridges
15. Ben & Jerry's
16. Mercedes-Benz
17. Vogue
18. Skype
19. Nike
20. Nikon