• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Oro bendrovės „Asiana“ lainerio „Boeing 777“, kuris praeitą savaitgalį sudužo San Franciske, pilotas buvo liepęs palydovams nepradėti evakuoti keleivių, iškart po avarijos salone kilus chaosui, trečiadienį pranešė skrydžių saugumo pareigūnai.

Oro bendrovės „Asiana“ lainerio „Boeing 777“, kuris praeitą savaitgalį sudužo San Franciske, pilotas buvo liepęs palydovams nepradėti evakuoti keleivių, iškart po avarijos salone kilus chaosui, trečiadienį pranešė skrydžių saugumo pareigūnai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pilotas taip pat teigė buvęs apakintas šviesos žybsnio, kai lėktuvas artėjo prie tūpimo tako, tačiau tos šviesos šaltinis ir jo vaidmuo šiame incidente nėra žinomi, sakė JAV Nacionalinio susisiekimo saugumo tarybos (NTSB) vadovė Deborah Hersman.

REKLAMA

Pasak jo, skrydžio palydovai paklausė pilotų, kaip jiems elgtis po to, kai laineris rėžėsi į žemę.

Per tą avariją žuvo du žmonės, o dar per 180 buvo sužeisti.

Pilotai iš pradžių liepė palydovams nepradėti evakuacijos procedūrų, sakė D.Hersman.

Tik po to, kai salone esantys įgulos nariai perspėjo pilotus apie lėktuvo išorėje įsiplieskusias liepsnas, buvo duotas įsakymas pradėti evakuaciją.

REKLAMA
REKLAMA

 Nežinome, ką galvojo pilotai, nors galiu pasakyti, kad anksčiau yra buvę avarijų, per kurias įgulos neevakuodavo – jos laukdavo, kol atvažiuos kitos mašinos, kad keleivius būtų galima saugiai išlaipinti“, – aiškino D.Hersman.

NTSB vadovė iškėlė prielaidą, kad iš pilotų kabinos galėjo nesimatyti gaisro lėktuvo išorėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ji pabrėžė, kad pastebėjus liepsnas, buvo skubiai pradėta evakuacija – praėjus maždaug 1,5 minutės po smūgio.

Pilotas Lee Kang-Kukas (Li Kangkukas) taip pat sakė pareigūnams Seule ir JAV tyrėjams, jog buvo laikinai apakintas šviesos blyksnio, kai besileidžiantis lėktuvas buvo maždaug 150 metrų aukštyje.

REKLAMA

„Turime tiksliai išsiaiškinti, kas tai buvo – nustatyti, ar buvo kokių nors šviesos šaltinių“, – nurodė D.Hersman.

Pasak jos, lainerio įgulos narių apklausos tyrėjams padėjo susidaryti aiškų vaizdą apie padėtį orlaivyje iškart po smūgio.

Dvi avarinės evakuacijos čiuožynės prisipūtė salono viduje ir prispaudė du skrydžio palydovus, kuriuos teko išvaduoti, prasidėjus evakuacijai.

REKLAMA

Kol kas nežinoma, kodėl tos čiuožynės buvo lainerio viduje.

214-ojo reiso lėktuvas sudužo, kliudęs apsauginę sienelę tūpimo tako gale ir nevaldomas nučiuožė žeme. Dėl smūgio atitrūko lėktuvo uodega; laineryje kilo gaisras.

NTSB jau nustatė, kad lėktuvas skrido daug mažesniu greičiu negu įprasta leidžiantis.

Taip pat paaiškėjo, jog 46 metų Lee Kang-Kukas, nors ir turintis didelę skrydžių patirtį, pirmąkart dalyvavo mokomajame skrydyje laineriu „Boeing 777“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų