Vienas britas, nusivylęs pigių skrydžių oro bendrove „Ryanair“, 2007-ųjų vasarį įkūrė tinklalapį „Aš nekenčiu „Ryanair“, kuriame su kitais nepatenkintais bendrakeleiviams dalijosi bendrovės „siaubo istorijomis“.
Deja, neseniai teismo sprendimu įsakyta tinklalapį uždaryti. Byla prieš tinklalapį, savaime suprantama, buvo iškelta ekscentriškojo „Ryanair“ vadovo Micheal O'Leory inciatyva.
Teismas nusprendė, kad „Aš nekenčiu „Ryanair“ talpintos trečiųjų šalių komercinės nuorodos leido šiam britui nepelnytai praturtėti. Dažniausiai šios nuorodos vesdavo į konkuruojančių oro linijų ar kelionių draudimu prekiaujančių įmonių puslapius. Jis nepelnytai įgytuosius 322 svarus sterlingus (~1300 litų) privalės grąžinti „Ryanair“ kompanijai.
Be kita ko, konstatuota, jog kritiškų istorijų puslapis buvo prieštaringas tinklalapiui domeną teikusios kompanijos politikai. Pranešama, jog britas per dešimt dienų teismo sprendimą gali apskųsti apeliacinei instancijai. Jei ne, „IHateRyanair.co.uk“ tinklalapio adresas visam laikui pereis „Ryanair“ bendrovei.
„Ryanair“ teigimu, dauguma puslapyje publikuotų istorijų buvo „gryniausias prasimanymas“, siekiantis sužlugdyti kompaniją. Tinklalapį sumanęs įkurti britas savo ruožtu atrėžė, kad kompanijai verčiau reikėtų peržiūrėti savo klientų aptarnavimo strategiją. Anot jo, „Ryanair“ tapo keleivių žeminimo ir bandymo iš pačių netikėčiausių dalykų išsunkti pinigų sinonimu.
Kompanija tikina greitu metu persikelsianti į „IhateRyanair.org“ tinklalapį ir vis tiek nušluostysianti nosį ieškinį laimėjusiai pigių skrydžių bendrovei.