Liks prie KTM vairo
2020 metų Dakaro raliui motociklą padėjo įsigyti Švietimo mokslo ir sporto ministerija. Tai buvo naujausias KTM rally Replica modelis, kuris paskutiniuose greičio ruožuose Saudo Arabijoje patyrė greičio dėžės gedimą. Tačiau po devintos dienos greičio ruožo KTM gamyklos servisas ėmėsi gelbėti situaciją ir motociklui implantavo visiškai naują variklį. Iki šiol motociklas yra važiavęs vos 2,5 dienos Dakaro ralyje ir specialiose treniruotėse Lietuvoje. Todėl #ZigmasDakarteam sprendimas šiems metams – nuodugniai patikrinti, atnaujinti ir šturmuoti Dakarą tuo pačiu patikimu motociklu.
Vienišių klasėje už viską atsakai pats
Greičio ruožai, rezultatai ir iššūkiai lieka tie patys, tačiau visą tai padaryti Arūnas Gelažninkas privalės vienas pats. Grįžus iš greičio ruožų, poilsiui vietos nebelieka. Pagrindinis tikslas – susitvarkyti motociklą savo rankomis, nes pašalinių pagalba yra griežtai draudžiama. Gali padėti tik kiti tos klasės dalyviai.
Kiekvienas vienišius, arba kitaip „Original by Motul“ klasės dalyvis, turės 3 komplektus padangų visam Dakaro raliui. Palyginus, praeitame Dakaro ralyje #ZigmasDakarteam lenktynininko serviso komanda iš viso pakeitė 9 komplektus padangų. Taip pat dalyviai galės turėti po vieną atsarginių ratų komplektą, gaus 80 litrų tūrio dėžę savo daiktams ir detalėms, sportininkai galės naudotis organizatorių techninio serviso palaikymo sunkvežimiu, kuriame bus mini dirbtuvės. Kiekvienas vienišius gaus palapinę ir miegmaišį miegojimui, motociklo stovą (ožiuką) ir kilimėlį. Šioje įskaitoje gali dalyvauti tik 35 dalyviai, taip pat ji yra apdovanojama kaip atskira „Original by motul“ kategorija.
#ZigmasDakarteam komandos laukia įtemptas, sunkus ir įdomus darbas vardan naujo Dakaro ralio istorijos puslapio „Original by motul“ klasėje.