Pasirinkai sparčiai išpopuliarėjusią sporto šaką, kuri turi daugybę gerbėjų. Kodėl?
Arūnas - Ši automobilių sporto šaka mane žavi dėl daugelio dalykų. Tai - automobilių pajėgumas, šou elementai. Pradėjęs domėtis šia sporto šaka į varžybas keliaudavau kaip žiūrovas, o po to nusprendžiau ir pats išbandyti savo jėgas.
Tavo vardas drifto bendruomenėje puikiai žinomas. Tave dažnai galime pamatyti stovint ant nugalėtojų pakylos. Tai yra sunkių ir brangių treniruočių rezultatas ar tave aplankė „Dėdė Talentas“, kuris tau leidžia lengvai įveikti varžovus?
Arūnas - Įveikti varžovus nėra taip lengva kaip gali atrodyti iš šono. Praėjusį sezoną teko kelis kartus užlipti ant nugalėtojų pakylos, tačiau tai pavyko padaryti ne dėl to, jog man pasisekė. Tai ilgų ir nuoseklių treniruočių rezultatas. 2015 metais tapau „Street“ lygos nugalėtoju, o 2016 metais namo parsivežiau „Vimota driftingo pirmenybės“ prizą.
Driftas Lietuvoje – keliais balais įvertintum šios sporto šakos būklę Lietuvoje? Kur turėtume tobulėti?
Arūnas - Lietuvoje - driftas populiarėja ne dienomis, bet akimirkomis. Nuolatos atsiranda naujų veidų, naujų žmonių, kurie dalyvauja varžybose arba stengiasi kelti Lietuvos drifto lygį. Žmonės, kurie nestovi vietoje. Manau, kad esame teisingame kelyje.
Jeigu reikėtų įvardinti patį stipriausią Lietuvos drifterį , ką pasirinktum ir kodėl?
Arūnas - Negalėčiau išskirti pačio stipriausio ar silpniausio. Visi varžovai yra stiprūs ir važiuoja labai gerai.
Pakalbėkime apie šių metų sezono planus. Kur, kaip ir kada žadi dalyvauti šiemet?
Arūnas - Artimiausios varžybos įvyks Rygoje. Į Latvijos sostinę keliausime gegužės mėnesio pradžioje. Vėliau svilinsime padangas gimtinėje - „Nemuno žiede“. Apskritai - šiemet planuoju startuoti septyniose varžybose. Jeigu viskas eisis pagal planą, mane turėtumėte išvysti ir „Drift Masters Grand Prix“ varžybose.
Šio sezono tikslas – kuo daugiau pergalių?
Arūnas - Pergalių tikrai norėčiau, tačiau šiemet dalyvausiu „Pro“ klasėje, tad iškovoti pergalę bus pakankamai sunku. Vis dėlto, kaip ir kiekvienas lenktynininkas, taip ir aš - sieksiu kuo aukštesnės vietos.
Šiemet varžybose dalyvausi su daugeliui matytu 3 serijos „BMW“. Kokius darbus/tobulinimus atlikai ne sezono metu?
Arūnas - Automobiliui nemažai modifikacijų atlikome praėjusiais metais. Ruošdamiesi šių metų sezonui, pakeitėme ir pritaikėme pusašius nuo 5 serijos „BMW“. Visa kita - išliko nepakitę. 8 cilindrų motoras vis dar išvysto 600 arklio galių ir 830 Nm sukimo momentą.
Kaip vairuojantis 3-iuką – pasakyk, kodėl daugelis drifterių renkasi būtent šį modelį? Lengvas valdymas? Daug atsarginių detalių?
Arūnas - Priežasčių yra ne viena ir ne dvi. 3-iuko didžiausi privalumai : mažas svoris, geros valdymo savybės, detalių kainos ir atsarginių detalių asortimentas. Reikiamų komponentų galima surasti bet kur.
Automobiliai nėra tobuli. Jeigu reikėtų įvardinti vieną, labiausiai erzinantį trūkumą, koks jis būtų?
Arūnas - Jeigu reikėtų išsirinkti vieną trūkumą, pasirinkčiau sankabą. Kartais jis mane erzina, nes praslysta.
Ar save matai tik drifte? Galbūt norėtum išbandyti savo jėgas kitose autosporto disciplinose?
Arūnas - Apie kitas sporto šakas negalvoju. Visą dėmesį esu sutelkęs į driftą.
Šiek tiek daugiau apie automobilį.
Į automobilį buvo sumontuotas variklis iš 5 serijos „BMW“. Standartinis jėgos agregatas turėjo 280 arklio galių. Norėdami pakelti variklio išvystomą galią, buvo įdiegtas sunkvežimiuose naudojamas turbokompresorius. Standartiniai pakabos komponentai buvo pašalinti - jų vietą užėmė modifikuoti, specialiai driftui tinkantys analogui, leidžiantys padidinti ratų pasukimo kampą.
Į automobilį taip pat buvo sumontuoti saugos lankai, sportinės sėdynės, hidraulinis rankinis, programuojamas variklio valdymo kompiuteris, kuris leido pripratinti variklį valgyti E85 rūšies degalus. Standartinės kėbulo detalės buvo pakeistos į naujas, kurios buvo pagamintos iš stiklo audinio.