Galinius automobilio ratus suka 3.0 litrų, šešių cilindrų variklis su turbina. Šis agregatas išvysto 365 arklio galias ir 465 Nm sukimo momentą. Kadangi šis motoras montuojamas ir į „BMW M3“ bei „M4“ ( pastarieji modeliai turi ne vieną, bet dvi turbinas ), norint atsukti „M2“ širdies kranelį neturėtų būti sunku, ypač specializuotuose automobilių dirbtuvėse.
Priklausomai nuo būsimų pirkėjų poreikių, automobilis galės būti komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine arba su septynių laipsnių automatine pavarų dėže.
„BMW“ koncerno atstovai teigia, jog modelis su automatine pavarų dėže iki 100 km/val. įsibėgės per 4.2 sekundės ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
Daugelis automanų tikrai nepraleido „BMW M2“ debiuto dienos. Praėjusių metų pabaigoje pristatytas, vienas laukiamiausių šių metų „BMW“ modelių vis dažniau patenka į Vakarų Europoje dirbančių žurnalistų rankas. Šį kartą naujutėlis „BMW M2“ atkeliavo į „EVO“ žurnalo studiją, kurioje jis buvo apžiūrėtas iš visų įmanomų kampų.
Tai nėra tradicinis vaizdo reportažas, kuriame išgirsite „EVO“ redakcijos verdiktą apie „BMW M2“. Pirmieji bandomieji važiavimai Vakarų Europoje prasidės tik kitą mėnesį, tad iki tol patys nekantriausi žurnalistai gali tik automobilį apžiūrėti iš arti, jame pasėdėti ir kelis kartus spustelėti akceleratoriaus pedalą. Ne daugiau, ne mažiau.
Taigi, kas tai per automobilis? Tai „BMW 1M“ kupė įpėdinis, kuris su senuoju modeliu neturi nieko bendro. Pirmą kartą „BMW M“ modelių istorijoje, pats pigiausias šios divizijos inžinierių kūrinys gavo tokius pačius agregatus kaip ir vyresnieji šeimos nariai.
Daugelis automanų tikrai nepraleido „BMW M2“ debiuto dienos. Praėjusių metų pabaigoje pristatytas, vienas laukiamiausių šių metų „BMW“ modelių vis dažniau patenka į Vakarų Europoje dirbančių žurnalistų rankas. Šį kartą naujutėlis „BMW M2“ atkeliavo į „EVO“ žurnalo studiją, kurioje jis buvo apžiūrėtas iš visų įmanomų kampų.
Tai nėra tradicinis vaizdo reportažas, kuriame išgirsite „EVO“ redakcijos verdiktą apie „BMW M2“. Pirmieji bandomieji važiavimai Vakarų Europoje prasidės tik kitą mėnesį, tad iki tol patys nekantriausi žurnalistai gali tik automobilį apžiūrėti iš arti, jame pasėdėti ir kelis kartus spustelėti akceleratoriaus pedalą. Ne daugiau, ne mažiau.
Taigi, kas tai per automobilis? Tai „BMW 1M“ kupė įpėdinis, kuris su senuoju modeliu neturi nieko bendro. Pirmą kartą „BMW M“ modelių istorijoje, pats pigiausias šios divizijos inžinierių kūrinys gavo tokius pačius agregatus kaip ir vyresnieji šeimos nariai.