Į automobilių pramonės liūną įsitraukė anksti
1936-ųjų ruduo. Dar tik 18-ąjį gimtadienį besiruošiantis švęsti Arthuras Fitzpatrickas pradėjo studijuoti Detroite įsikūrusiame mokslo ir menų universitete. Tai jis darydavo dienos metu, tačiau kai paskaitos baigdavosi, jaunasis Artas dėliojosi ateities planus, kurie leistų kuo anksčiau pradėti automobilių dizainerio karjerą, ir kaip perkūnas iš giedro dangaus, jaunuolio gyvenime atsirado Johnas Tjaarda – „Briggs Motor Company“ vadovas, kuris tuomet glaudžiai bendradarbiavo su „Chrysler“ koncernu ir mūsų bei jūsų nuostabai, Artas netrukus gavo progą prisidėti prie tam tikrų „Chrysler“ modelių ir akį traukiančio „Lincoln Zephyr“.
Johnas Tjaarda, „Briggs Motor Company“ vadovas, pastebėjęs ypatingą jaunojo specialisto talentą, netrukus jam pasiūlė persikraustyti iš Detroito į Los Andželą, kur jis galėtų tapti pilnaverčiu dizaineriu. Ir ką manote jūs? Praėjus vos vieneriems metams jis jau džiaugėsi kaktą svilinančia Kalifornijos saule.
Automobilių dizainerio duoną Artas Fitzpatrickas krimto stebėtinai trumpai. Nors jis buvo atsakingas už tokių automobilių kaip: „Packard-Darrin“ kabrioletų ar „Packard Clipper“ dizainą, vaikino tikruoju pašaukimu tapo spalvingos automobilių reklamos.
Pakeitė visų požiūrį visiems laikams
Kaip ir daugelis Arto bendraamžių, taip ir jis turėjo susikrauti lagaminus ir iškeliauti į artimiausią karinę bazę, kurioje jam buvo paskirtas vaidmuo milžiniškoje Jungtinių Valstijų armijoje.
Kol sąjungininkai planavai kaip atsiimti Adolfo Hitlerio armijos užimtas teritorijas, Arthuras Fitzpatrickas Antrojo pasaulinio karo metu buvo įspūdingo Jungtinių Valstijų karinio jūrų laivyno dalimi ir kitaip negu kiti jo bendraamžiai, kuriems reikėjo tūnoti skirtinguose Europos kampeliuose, Arthuras Fitzpatrickas sugebėjo išvengti pragariškų kovų ties fronto linija.
Kuomet mūsų istorijos herojus sugrįžo iš karinės tarnybos, jis netrukus prisijungė prie gausaus „Mercury“ markės kolektyvo. Šį kartą jam buvo patikėta visiškai kita užduotis – jis buvo atsakingas už automobilių reklamines kampanijas, vizualinę reklaminių plakatų pusę. Nors Artui netrūko originalių idėjų, naujutėlių automobilių reklaminių kampanijų įvaizdis sugebėjo pasikeisti kardinaliai, kai Arthuras Fitzpatrickas susipažino su Vanu Kaufmanu – kolega, kuris į „Mercury“ perėjo iš „Disney“ studijos, kurioje jis užėmė animatoriaus pareigas. Būtent šių dviejų specialistų sąjunga visiems laikams pakeitė itin svarbią sritį, kuri leido netiesiogiai parduoti naujus modelius.
Praėjus vos keliems metams, 1953 metais, jis ir Vanas Kaufmanas, buvo pakviesti prisijungti prie „General Motors“ kolektyvo. Tik šį kartą tuometiniai „General Motors“ koncerno vadovai nusprendė, jog Arthuras Fitzpatrickas turi užtektinai originalių idėjų ir kitų savybių, kurios leistų jam pasirūpinti „General Motors Corporate“, „General Motors Europe“ bei kitų padalinių reklaminiais plakatais ir kitais grafiniais elementais, kuriais „General Motors“ naudodavosi pristatant savo naujausius produktus. Ir ties šiuo momentu prasidėjo auksinis Arto Fitzpatricko laikotarpis.
Daugelis specialistų pripažįsta, jog jis yra vienas iš tų žmonių, kuris sukūrė vieną sėkmingiausių, automobiliams skirtą reklaminę kampaniją, kuri truko nuo 1959 iki 1971 metų.
Arthuras Fitzpatrickas šiuo laikotarpiu kūrė „Pontiac“ automobiliams skirtus reklaminius plakatus, kurie labiau priminė įspūdingus meno kūrinius, kuriuos norėtųsi pasikabinti ant savo namų sienos arba demonstruoti meno galerijose.
Netradicinis specialisto braižas ne tik sugebėjo pakeisti daugelio kompanijų požiūrį į reklaminius plakatus, bet ir leido „Pontiac“ pardavimų apimtis padidinti kelis kartus. Visai tai puikiai atsispindėjo pardavimų statistikoje, nes netrukus „Pontiac“ pardavimai leido gamintojui bendroje pardavimų statistikos lentelėje pakilti iš 7-osios į 3-čią vietą, o tai – įspūdingas pasiekimas.
21-erius metus „General Motors“ koncerne išdirbęs Arthuras Fitzpatrickas sukūrė maždaug 600 skirtingų, automobiliams skirtų reklamų. Iš kurių – net 285 buvo skirtos „Pontiac“ markei.
Nuo automobilizmo – neatsitraukė
Gausybę įdomių ir netradicinių idėjų įgyvendinęs specialistas, ilgainiui atsitraukė nuo galimybių prisiliesti prie gatvėse nematomų prototipų ar galimybės stebėti kaip kolegos pluša prie visiškai naujo modelio.
Vis dėlto, visą gyvenimą praleidęs skirtinguose automobilių pramonės koridoriuose, vėliau Artas Fitzpatrickas sukūrė įspūdingą pašto ženklų kolekciją, kuri buvo išleista 2005 ir 2008 metais.
Juose buvo demonstruojami įspūdingiausi šeštame dešimtmetyje sukurti ratuočiai: „Chevrolet Corvette“, „Ford Thunderbird“, „Chrysler 300C“, „Lincoln Premiere“ ar „Cadillac Eldorado“.