Organizatorių teigimu, netrūks nei gerų emocijų, nei greičio, ir, tikėtina, kad provokuojantys trasos posūkiai sulauks avarijų: ypač žinant, koks gausus dalyvių skaičius pasirodys trasoje. Kaip kad artėjant lenktynėms sakė organizatorių atstovas Andis Meilandas, „„DeWALT GrandPrix“ lenktynės Rygoje – visuomet ypatingos tiek dalyviams, tiek žiūrovams, tiek mums patiems – organizatoriams. Tai mūsų namų trasa ir mes kaskart stengiamės sukurti nepakartojamą renginį. Kaip ir pernai, taip ir šiemet, svečiuose turėsime „NEZ Porsche Sprint Challenge“ serijos lenktynes, kurios išties puošia mūsų starto tiesiąją. Matome dalyvių gausėjimą kitose klasėse, kas užtikrina daug adrenalino, kovų ir įtampos iki pat renginio pabaigos. Juk dėl to visi ir susirenkame lenktynėse”.
Jau paminėtoje „Porsche“ mono klasėje planuoja varžytis 11 automobilių iš Suomijos ir Baltijos valstybių. Jų tarpe – du Lietuvos sportininkai Tomas Svidinskas ir Eduardas Klepikas, sieksiantys iškovoti pergalę prieš latvį Valterį Zviedrį, atstovaujantį „Čapkausko autocentro“ komandą bei prieš estą Thomą Kangro. Vertinant pirmojo etapo rezultatus, matyti, kad laukia itin intensyvi kova, siekiant prie podiumo neprileisti tokių patyrusių Suomijos sportininkų, kaip Henris Tuomaala ar Matias Salonenas.
Be šios serijos, „DeWALT GrandPrix“ aplankys ir kitos favoritinės, „BMW 325 CUP“, lenktynės. Kaip ir visuomet, čia – daug dalyvių ir dar daugiau įtampos. Nuspėti, kas šį kartą laimės – praktiškai neįmanoma ir tikimasi kovų, kuomet lyderius trasoje skiria vos kelios sekundės dalys. Pirmojo etapo metu, geriausiai pasirodė Prancūzijos licenciją turintis Leo Messengeris ir latvis Ricardas Subeckis. Lietuvių tarpe greičiausias buvo Julius Kiršis, tačiau tiek jam, tiek kitiems šaliai atstovaujantiems sportininkams dar viskas prieš akis.
Kiek liūdnesnės žinios laukia ištvermės lenktynių mėgėjų: šį kartą nevyks „BEC 6H” serijos lenktynės. Organizatorių teigimu, pastarosios buvo atšauktos dėl logistikos ir padangų tiekimo iššūkių. Na, tačiau, kaip sakoma, nėra to blogo, kas neišeitų į gerą: dalis greitųjų dalyvių, vietoje ištvermės lenktynių, ketina varžytis „BGT AM“ ir „BGT PRO“ sprinto važiavimuose, tad pastarųjų starto rikiuotės turėtų gniaužti kvapą.
Kiek smagesnės žinios „Nankang Endurance Academy“ dviejų valandų serijos mėgėjams. Šios lenktynės ne tik kad įvyks, bet dalyvių sąraše – virš 16 komandų ir tikėtina, kad jų bus daugiau. Panašu, kad santykius trasoje ir toliau aiškinsis šio sezono lyderiai: „Diesel Power“, „Race attack“, „RS Racing Team“ komandos.
Smagūs pasispardymai laukia ir „BaTCC“ sprinto serijose, į kurias (klasėse nuo „BTC1” iki „BTC4”) jau užsiregistravo 18 dalyvių, pademonstruosiančių pačią įvairiausią techniką: nuo „Honda Civic“ ar „BMW e46”, iki „Peugeot 308 RC” ar „Toyota GT86”. Svarbiausia, kad visi vienodai motyvuoti ir pasiruošę kovoti iki galo.
Užmetus akį į tvarkaraštį, matyti, kad kovos prasidės dar penktadienį po pietų kartu su kvalifikacinėmis lenktynėmis. Šeštadienio rytą 10.00 val. pirmieji startuos „BTC1“, „BTC2“, „BTC3“ dalyviai, juos trasoje pakeis „ABC Race“ serija, na o po jos – jau ir „NEZ Porsche Sprint Challenge “ laikas (11.30 val.). Tuomet – „BMW 325 Cup” pirmosios lenktynės (12.15 val.) ir galingųjų „BTC4” bei „GT“ klasių važiavimai (13.00 val.). Varžybos tęsis nuo 15.00 val., po pietų pertraukos ir rikiuosis tokia pat tvarka, kaip ir iš ryto. Na, o vakarą ir „DeWALT Grand Prix“ užbaigs „Nankang Endurance Academy“, lenktynės, kurių pradžia – 19.00 val.
Pilną dalyvių sąrašą bei tvarkaraštį galima rasti organizatorių internetiniame puslapyje batcc.eu, o tiesioginė varžybų transliacija visų lauks jų socialinių tinklų paskyrose.