Prasidėjus „Alfa Romeo Giulia“ modelio gamybai, automobilis buvo komplektuojamas su 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininiu motoru, išvystančiu 200 arklio galių, ir su 2,2 litro, keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris priklausomai nuo modifikacijos išvystė 136 AG, 150 AG arba 180 AG.
Paryžiuje debiutuosianti modelio versija bus komplektuojama su 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 280 arklio galių (esant 5250 aps/min.) ir 400 Nm sukimo momentą (esant 2250 aps/min.).
Jeigu esate dyzelinių variklių šalininkas, naujoji „Giulia“ modifikacija taip pat bus komplektuojama su 2,2 litro, keturių cilindrų dyzeliniu motoru, kuris išvystys 210 arklio galių (esant 3500 aps/min.) ir 470 Nm sukimo momentą (esant 1750 aps/min.).
Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, naujoji modifikacija bus komplektuojama su „Q4“ vardu pavadinta keturių varančiųjų ratų sistema, kuri labai primena „Haldex“ specialistų sukurtą sistemą. Įprastai, automobilis bus varomas galiniais ratais, tačiau galiniams ratams pradėjus prarasti sukibimą su kelio danga, „Q4“ sistema gali iki 60% variklio sukimo momento nusiųsti į priekinius ratus.