Prisiminė „Bitutės“ laikus
„Teltonika Racing“ komandos diena vėl nepraėjo be nuotykių – artėjant link finišo galimai dėl degalų trūkumo ženkliai sumažėjo variklio trauka. V. Žalai toks važiavimas naudojant tik pirmąją arba antrąją pavaras priminė pirmuosius jo startus Dakare. Tuomet lenktynininkas vairavo lietuvių meistrų sukonstruotą „Bitute“ pramintą visureigį su 1,9 litro darbinio tūrio motoru.
„Paskutiniuosius 20 kilometrų važiavome panašiai, kaip tekdavo su „Bite“. Labai trūko galios. Įtariu, kad tiesiog pritrūkome degalų. Neturėdami įprastos traukos kopas tiesiog apvažiuodavome tai per kairę, tai per dešinę“, – po finišo kalbėjo sportininkas.
V. Žala pripažįsta, kad taip vairuojant trumpam vėl buvo apėmusios ne pačios geriausios emocijos. Laimei, sudėtinga paskutinioji atkarpa pernelyg nesugadino bendro dienos rezultato. Vienu metu su P. Fiuza taip pat buvo pajutę pernelyg didelį pakabos laisvumą. Netgi sustojo tam, kad galėtų apžiūrėti automobilį ir įsitikinti, ar nesulūžo galinė svirtis. Lengviau atsikvėpė tik pamatę, kad pakabos detalės - sveikos.
Ropojo smėlio kalnais
Saudo Arabijoje rengiamo Dakaro ralio maratono greičio ruožai neapsieina be akmenų, tačiau ketvirtadienį ralio maratono dalyviai didžiąją dalį laiko praleido smėlynuose. Dar vienoje ilgoje 375 kilometrų ilgio trasoje sportininkai turėjo pademonstruoti, ar moka efektyviai įveikti įvairaus dydžio kopas – pernelyg nesulėtėdami, bet ir nerizikuodami apsiversti.
Penktąjį greičio ruožą laimėjo „Toyota“ visureigį vairuojantis Nasseras Al-Attiyah. Katarietis mažiau nei dviem minutėm aplenkė antrojoje vietoje likusį Carlosą Sainzą su „Audi“. Itin greitas ketvirtadienį buvo ir „Prodrive Hunter“ vairuojantis Sebastienas Loebas, tačiau apvirtęs jau netoli finišo prancūzas prarado beveik 20 minučių ir galiausiai užėmė devintąją vietą.