Nors ambicijų trūkumų lenkai nesiskundė, tačiau įvairios problemos kuriant ir tobulinant pirmąjį lenkišką superautomobilį privertė „Arrinera“ automobilio debiutą nukelti net iki 2014 metų.
Sukūrė automobilį tinkamą bendro naudojimo keliams, lenkai panoro žengti vienu laipteliu aukštyn ir kovos ringą perkelti į lenktynių trasas.
Dvejus metus su Formulės 1, „GT3“ ir „GT4“ čempionatuose dirbusiais inžinieriais praleidę „Arrinera“ specialistai, oficialiai pristatė „GT4“ žiedinių lenktynių pirmenybėms skirtą „Hussarya GT“.
Atsižvelgdami į tarptautinės automobilių sporto federacijos iškeltus reikalavimus, naujais bolidas buvo sukurtas pasinaudojant vamzdelinę konstrukciją. „Hussarya GT“ turi „Push-Rod“ tipo pakabos konfigūraciją, galinius varančiuosius ratus ir 6.2 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 430 arklio galių.
Vos 1250 kilogramų sveriantis bolidas taip pat turi sekvencinę pavarų dėžę, 380 mm skersmens stabdžių diskus, „Bosch Motorsport“ specialistų sukurtą ABS sistemą.
„Arrinera“ atstovai teigia, jog tikslesnes automobilio charakteristikas paskelbs pavasario pradžioje.
Lenkai tikisi, jog šiemet pavyks parduoti du arba tris bolidus privačioms komandoms. Vienas „Hussarya GT“ egzempliorius kainuos maždaug 175 tūkst. eurų.