• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Jeigu turėtumėte ketverių durų kupė „Passat CC" su 3,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 300 arklio galių ir 350 NM sukimo momentą, bandytumėte išgauti daugiau galios iš variklio ar ne?
Atrodo, jog „MR Car Design" nusprendė, jog tokio arklio galių skaičiaus po kapotu neužtenka ir reikia juos padidinti bet kokia kaina. Darbai prasidėjo nuo išmetimo sistemos ir baigėsi ties elektroniškai reguliuojamų „KW" firmos amortizatorių bei 18 colių lengvo lydinio ratlankių.


Variklio skyriuje rezultatai tokie : 502 arklio galios ir 700 NM sukimo momentas.
Kas įdomiausia, jog „MR Car Design" iki galo nenori atskleisti viso patobulinimų sąrašo, tik teigia, jog jie kainuotų 36,000 eurų.















Jeigu turėtumėte ketverių durų kupė „Passat CC" su 3,6 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 300 arklio galių ir 350 NM sukimo momentą, bandytumėte išgauti daugiau galios iš variklio ar ne?
Atrodo, jog „MR Car Design" nusprendė, jog tokio arklio galių skaičiaus po kapotu neužtenka ir reikia juos padidinti bet kokia kaina. Darbai prasidėjo nuo išmetimo sistemos ir baigėsi ties elektroniškai reguliuojamų „KW" firmos amortizatorių bei 18 colių lengvo lydinio ratlankių.


Variklio skyriuje rezultatai tokie : 502 arklio galios ir 700 NM sukimo momentas.
Kas įdomiausia, jog „MR Car Design" iki galo nenori atskleisti viso patobulinimų sąrašo, tik teigia, jog jie kainuotų 36,000 eurų.













REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų