Interneto portalo „Which?“ atliktoje apklausoje iš 2000 apklaustų suaugusiųjų 60 procentų nurodė, kad apsiperka „kitaip“ nei iki skandalo pradžios. Iš jų daugelis teigė pradėję pirkti mažiau apdirbtą mėsą.
Tyrimas taip pat parodė, kad visuomenės pasitikėjimas maisto pramone smuko.
Arklienos pėdsakai buvo aptikti daugelyje jautienos produktų visoje Europoje, kas sukėlė vartotojų ir specialistų nerimą dėl maisto grandinės.
Anot „Which?“ direktoriaus Richardo Lloydo, arklių mėsos skandalas atskleidė greitų pokyčių būtinybę maisto klastočių srityje.
Skandalas prasidėjo sausio viduryje, kai Airijos maisto inspektoriai paskelbė aptikę arklienos DNR pėdsakų daugelyje šaldytų jautienos mėsainių, pagamintų Airijos ir Britanijos įmonėse ir pardavinėtų didžiuosiuose prekybos centrų tinkluose – „Tesco“, „Iceland“, „Aldi“ ir „Lidl“.
Vėliau panašių „radinių" aptikta ir kitose Europos šalyse, įskaitant ir Lietuvą.