Jaunimas demonstruoja savo talentą
Antrajame pasaulinių pirmenybių etape startavo ir Harri Rovanperä sūnus – 20-metis Kalle Rovanperä. Šis, talentingas jaunuolis, nors ir užbaigė ralį antroje pozicijoje, tačiau galutiniu rezultatu jis nebuvo visiškai patenkintas.
„Aš norėjau šį savaitgalį nugalėti, tačiau lenktynių metu dariau pernelyg daug klaidų. Vieną dieną pasirinkome greičio ruožams netinkamus pakabos nustatymus, o kitą kartą – netinkamas padangas. Nors stengiausi iš visų jėgų, tačiau galutinis rezultatas nėra toks kokio tikėjausi“, – po varžybų sakė Kalle Rovanperä.
Vis dėlto, skambant šiems lenktynininko žodžiams sunku patikėti, jog antrasis Pasaulio ralio čempionato etapas jam buvo sudėtingas. Per visą savaitgalį jis laimėjo du greičio ruožus, o „Power Stage“ greičio ruože jis užfiksavo didžiausią vidutinį greitį – 134,7 km/val.
Tėčio pasididžiavimas
Maloniu siurprizu šiame ralyje tapo Oliverio Solbergo pasirodymas. 19-metis lenktynininkas, Peterio Solbergo sūnus, pirmą kartą ralyje dalyvavęs su „WRC“ technika.
Jis lenktynių savaitgalį užbaigė išskirtinai aukštoje pozicijoje – 7-oje vietoje.Vis dėlto, jeigu viena klaida, kuri jam kainavo maždaug 20 sekundžių, šiandien jis galėtų džiaugtis dar geresniu rezultatu negu jis tikėjosi dar prieš prasidedant šiam raliui.
Lietuvių ekipažui – neįkainojama patirtis
Kol dėl nugalėtojo taurės tarpusavyje varžėsi Pasaulio ralio čempionato numylėtiniai, į antrąjį pasaulinių pirmenybių etapą atvykę lietuviai dalyvavo „WRC3“ automobilių klasėje, kur jų laukė ne ką mažesnė konkurencija negu aukščiausioje „WRC“ automobilių grupėje.
Puikų tempą pradėję demonstruoti lietuviai pirmąją ralio dalį veikė būdami arti greičiausiųjų dešimtuko. Vis dėlto, sklandų tempą sutrikdė netikėtas gedimas.
„Šeštame greičio ruože kalėm į pusnį ir prisiėmėme sniego. Kadangi visą dopą automobilis netraukė, vėliau išsitraukėm oro filtrą su pilnu sniego turiniu“, – po šešių greičio ruožų sakė Vladas Jurkevičius.
Pašalinus šį gedimą, netrukus lietuvių ekipažas vėl pradėjo vytis lyderius. Štai, jau sekančiame etape lietuviai pademonstravo 7-ą greičiausią laiką savo klasėje, 8-ame greičio ruože buvo 8-i.
Dalyviams po truputėlį keliaujant link paskutinių greičio ruožų, Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno gana tvirtai įsikibo į konkurencingai atrodančias pozicijas, tačiau tuomet atėjo metas įveikti „Power Stage“ vardu vadinamą greičio ruožą.
„Power Stage'as buvo biški Power. Per vieną nemažą šuolį padariau klaidą ir truputėlį kalėm į pusnis. Iš tikrųjų, galvojau, kad virsim, bet viskas baigėsi gerai. Mašina apsisuko, užblokavome kelią“, – „Power Stage“ apibendrinimu dalinosi lenktynininkas.
Šio incidento padariniai – kelios minutės, kurių prireikė norint sugrįžti į trasą. Ir nors ekipažui pavyko pasiekti finišą, tačiau dėl šio įvyko ekipažas bendroje įskaitoje nukrito į 40-ą poziciją bendroje vairuotojų įskaitoje, o savo klasėje nusirito į 18-ą vietą.