• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seat Alhambra“ - tikrai ne pats įdomiausias automobilis pasaulyje, tačiau inžinieriai, kurie kūrė šį vienatūrį galvojo apie tuos, kuriems labiau rūpi interjero erdvė, lengvai susilankstančios galinės sėdynės, maži eksploatacijos kaštai ir ekonomiški varikliai. „Seat“ markės šeimyninis automobilis yra „Volkswagen Sharan“ brolis, tačiau šis „Alhambra“ egzempliorius yra kitoks. 
Pažvelgę į šį mėlynos spalvos „Seat“ automobilį, Jūs tikrai pastebėsite kitokius priekinius žibintus, stilingus ratlankius ir radiatoriaus groteles su „Audi“ markės logotipu. Nors „Audi“ ir „Seat“ bendradarbiavimo vaisiai ne visada sulaukia daugybės dėmesio, tačiau šis „Seat Alhambra“ automobilis turėtų sulaukti daugybės plojimų.

Seat Alhambra“ - tikrai ne pats įdomiausias automobilis pasaulyje, tačiau inžinieriai, kurie kūrė šį vienatūrį galvojo apie tuos, kuriems labiau rūpi interjero erdvė, lengvai susilankstančios galinės sėdynės, maži eksploatacijos kaštai ir ekonomiški varikliai. „Seat“ markės šeimyninis automobilis yra „Volkswagen Sharan“ brolis, tačiau šis „Alhambra“ egzempliorius yra kitoks. 
Pažvelgę į šį mėlynos spalvos „Seat“ automobilį, Jūs tikrai pastebėsite kitokius priekinius žibintus, stilingus ratlankius ir radiatoriaus groteles su „Audi“ markės logotipu. Nors „Audi“ ir „Seat“ bendradarbiavimo vaisiai ne visada sulaukia daugybės dėmesio, tačiau šis „Seat Alhambra“ automobilis turėtų sulaukti daugybės plojimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Seaudi (2)


2006 metų gamybos „Seat Alhambra“ savininkas, vieną dieną nusprendė kardinaliai pakeisti ispaniško vienatūrio išvaizdą. Aplankęs keletą automobilių sąvartynų, vyras namo parsivežė milžinišką „Audi Q5“ detalių kraitį. Naujo projekto autorius įsigijo „Audi Q5“ priekinius ir galinius žibintus, radiatoriaus groteles, priekinį ir galinį buferius, išmetimo sistemos antgalius ir net ratlankius.
Į bendro naudojimo kelius šis unikalus projektas išriedėjo po keletos mėnesių. Pirmoji šviežiai iškepto „Seaudi“ tikslas buvo variklių galios kėlimo specialistų dirbtuvėse, kuriose 2.0 litrų, keturių cilindrų dyzelinis variklis gavo neskaudžia modifikacijų injekciją. Šiuo metu priekyje esantis dyzelinis variklis išvysto ne 140, o 241 arklio galią ir 500 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Seaudi (3)


Pakeitus automobilio kėbulo detales, padidinus variklio galią, atėjo metas pasirūpinti ir stabdžių sistema. Priekiniai ratų diskai buvo pasiskolinti iš „Porsche 911“, galiniai - „Golf R32“. Standartinius amortizatorius pakeitė reguliuojamo aukščio ir kietumo analogai, kurie sugeba susitvarkyti su padidėjusia dyzelinio variklio galia.
Nors automobiliui jau dešimt metų, tačiau projekto autorius tikisi, jog Europoje atsiras žmogus, kuris norės už
„Seaudi“ sumokėti 14 500 eurų. Ar Jūs sutiktumėte?
Už nuorodą dėkojame Simui. 

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų