• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automobilių gamintojas skirtingai ruošiasi artėjančiai „SEMA“ parodai. Vienas iš gamintojų, kuris šiai patobulintų automobilių parodai ruošiasi rimtai yra „Hyundai“.  Kompanijos atstovai nusprendė sukirsti rankomis su trejomis įmonėmis, kurios padės sukurti keturis ypatingus ir išskirtinius projektus.
Automobilių parodoje išvysime tris „Genesis“ kupė ir vieną „Veloster Turbo“, kurių tobulinimu užsiima „Bisimoto“, Johnas Pangilinanas, „ARK Performance“ ir „EGR Group“ specialistai.
Vis dėlto daugiausiai dėmesio greičiausiai sulauks „Bisimoto“ dirbtuvėse sukurtas projektas. Vyrukai nusprendė pranokti visų lūkesčius ir sugebėjo iš „Genesis“ benzininio motoro išspausti 1000 arklio galių. Pasak kompanijos atstovų, pasiekti tokią galią reikėjo net 36 naujų komponentų.
Nors „SEMA“ paroda duris atvers tik kitą savaitę, tačiau jau dabar galime užmesti akį į visus „Hyundai“ projektus.

Kiekvienas automobilių gamintojas skirtingai ruošiasi artėjančiai „SEMA“ parodai. Vienas iš gamintojų, kuris šiai patobulintų automobilių parodai ruošiasi rimtai yra „Hyundai“.  Kompanijos atstovai nusprendė sukirsti rankomis su trejomis įmonėmis, kurios padės sukurti keturis ypatingus ir išskirtinius projektus.
Automobilių parodoje išvysime tris „Genesis“ kupė ir vieną „Veloster Turbo“, kurių tobulinimu užsiima „Bisimoto“, Johnas Pangilinanas, „ARK Performance“ ir „EGR Group“ specialistai.
Vis dėlto daugiausiai dėmesio greičiausiai sulauks „Bisimoto“ dirbtuvėse sukurtas projektas. Vyrukai nusprendė pranokti visų lūkesčius ir sugebėjo iš „Genesis“ benzininio motoro išspausti 1000 arklio galių. Pasak kompanijos atstovų, pasiekti tokią galią reikėjo net 36 naujų komponentų.
Nors „SEMA“ paroda duris atvers tik kitą savaitę, tačiau jau dabar galime užmesti akį į visus „Hyundai“ projektus.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų