Rekonstrukcijos darbai Vilniaus oro uoste vyks nuo liepos 14 iki rugpjūčio 18 dienos. Šiuo laikotarpiu daugelis Vilniaus oro uosto skrydžių bus vykdomi per Kauną.
„Pagal dabartinius duomenis turistų srautai Kaune nėra dideli. Skrydžių perkėlimas į Kauną - tai puiki galimybė miestui parodyti save. Reikia padirbėti ties programa, parodyti, kad Kaune yra puikių kraštovaizdžių, viešbučių ir restoranų, ir yra ką veikti turistui“, - teigė Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.
„Swedbank“ vyriausias ekonomistas Nerijus Mačiulis mano, kad pats faktas, kur nusileis lėktuvas – situacijos nekeičia. Gal šiek tiek miesto žinomumas ir gali padidėti, bet nemano, kad pora mėnesių gali kardinaliai pakeisti situaciją.
„Manau svarbiausia yra ne į kokį miestą nusileidžia lėktuvas, o ką miestas gali pasiūlyti turistams ir svečiams. Jeigu bus tinkama rinkodara, bus tinkamai komunikuojama apie laisvalaikio, sveikatingumo, ir kitų užsiėmimų galimybę, tai tada gal ir bus kažkoks poveikis. Bet šiaip nemanau, kad reikėtų tai surišti su kažkokia unikalia galimybe“, - pasakojo ekonomistas.
Šiuo metu skaičiuojama, kiek papildomos infrastruktūros reikės norint aptarnauti laukiamą keleivių srautą Kaune. Pasiruošimo darbai Kauno oro uoste bus pradėti kitais metais. Planuojama įrengti papildomus keleivių atvykimo ir išvykimo terminalus, automobilių parkavimo zonas bei papildomas vietas ilgalaikiam automobilių stovėjimui. 2016 m. planuojama atlikti esamo oro uosto orlaivių perono rekonstrukciją, kuri leis turėti pakankamą orlaivių stovėjimo aikštelių kiekį.
„Stengsimės maksimaliai išnaudoti šią galimybę. Sieksime pristatyti miestą taip, kad trumpam užsukę turistai čia sugrįžtų dar kartą ir dar atsivežtų savo draugus“, - teigė mero pavaduotojas S. Kairys.
Liepos 14 – rugpjūčio 18 dienomis šiemet Vilniaus oro uoste buvo aptarnauti 380 013 keleivių (atvyko 192 962, išvyko 187 051). Įvertinus nuolatinį keleivių srauto augimą, prognozuojama, kad 2017 metais tuo pačiu metu Vilniaus oro uostas turėtų sulaukti daugiau nei 400 tūkstančių keleivių. Po įvykdytos oro linijų apklausos tikimasi, kad į kitus Lietuvos oro uostus – Kauną ir Palangą bus perkeliama 90 proc. šio srauto. Kur pasirinks tūpti ir kilti sostinę lankantys lėktuvai, priklausys nuo čia veikiančių oro linijų sprendimų.