Sportininkas turi nemažai patirties įgijęs jaunių ralio varžybų metu, tačiau pripažįsta, kad net prie mažų automobilio pasikeitimų reikia priprasti, iš naujo pažinti, kaip pasikeičia bolido valdomumas. Be to, ralio trasose ypač svarbus greitis, o drifte be greičio akcentuojamas ir teisingas važiavimas pagal trajektoriją, slydimo kampas, šou elementai.
„Driftas patraukia dėl to, kad jis reikalauja daug daugiau pastangų. Iš pradžių teisingai išvažiuoti trajektoriją tikrai sunku – tai toli gražu ne įprastas “atvariau pašert” važiavimas. Šiemet su komandos draugu planuojame daug porinių važiavimų, kad ir patys geriau pajaustume, kaip šalia važiuoja varžovas. Dabar laukia dar viena intensyvi savaitė, kurios tikslas – užvesti naują motorą, kad į Putadienį, birželio pradžioje, komanda keliautų su dviem bolidais”, - antrina kitas PDM Drift komandos narys Gytis Mocekainis.
Tokie projektai, žinoma, reikalauja nemažo biudžeto, tačiau vaikinai džiaugiasi, kad Lietuvos autoverslo įmonių požiūris į pradedančiuosius sportininkus tampa daug lankstesnis. Aras “Win” Bukevičius dalijasi patirtimi: “Bendradarbiauti pradėjome su “Lesta” ir “Melga”– tai labai palengvina mūsų pasiruošimus treniruotėms. Jaučiasi ir labai teigiamas partnerių požiūris – driftas vis labiau Lietuvoje populiarėja, todėl esame skatinami kuo daugiau dalyvauti renginiuose, varžybose ir įgyvendinti savo idėjas, kaip kad dabar įgyvendiname naują drifto bolido projektą”.
„Frankenšteinas” laukia prisikėlimo. Ar pavyks PDM Drift komandai prikelti bolidą, kad šis jau kitą savaitgalį skrietų Kačerginės trasoje?