Yra Vokietijoje tokia firma „Rotary Super Cars“. Tai nedidelė, jauna ir ambicinga įmonė. „Rotary Super Cars“ pasižymėti nusprendė išleisdama ne kokį nors banalų hibridą ar elektromobilį, o tikrą GT žanro atstovą su rotoriniu varikliu. Šios kontoros įkūrėjai nusprendė, kad jie pus tikrais rotorinių jėgainių guru.
Pirmas kompanijos bandymas- „RSC Raptor GT“. Po variklio dangčiu čia slepiasi įdomi konstrukcija- tai keturių sekcijų rotorinis motoras, pagamintas iš dviejų „Mazda RX-8“ variklių.
Vokiečiai sukūrė kelis tokios jėgainės variantus. Toks variklis gali būti atmosferinis, aprūpintas viena ar net dviem turbinomis. Skirtingi ir galios variantai- 500, 800 ir net 1200 a.g.
Kūrėjai akcentuoja ir automobilio draugiškumą aplinkai- pasirodo, visi šie motorai gali naudoti bioetanolį E85.
Visi „bazinių“ komplektacijų „Raptor“ bus aprūpinami 6 laipsnių sekvencine pavarų dėže, o galingesnės versijos bus koplektuojamos sekvencine 8 laipsnių dėže.
Suvaldyti tokį galios užtaisą vairuotojui turėtų padėti elektronikos valdomi amortizatoriai, blokuojamas galinės ašies diferencialas ir įspūdingi stabdžiai.
Kada prasidės šio automobilio pardavimai dar nežinoma. Ir dar viena detalė- automobilių specialistai spėlioja, kodėl „RSC Raptor GT“ linijos taip akivaizdžiai primena „Ferrari 599 GTB“, nejau „Rotary Super Cars“ skolinosi itališką kėbulą? Tačiau vokiečiai šių panašumų dar niekaip nepaaiškino.