„Cento parduotuves mes jau pradėjome keisti į „IKI“ šiais metais ir tai darome iš tikrųjų su tikslu pasiūlyti klientams platesnį kokybiškų ir šviežių produktų asortimentą. Nes matome, kad Lietuvos pirkėjai nesitenkina vien tik kaina, jiems labai svarbu ir kokybė. Todėl nusprendėme, kad pirkėjams būtų patogiau, jeigu „Cento“ keistumėme į „IKI““, - tikino viešųjų ryšių skyriaus vadovė Berta Čaikauskaitė.
Pašnekovė taip pat priduria, kad valdyti vienu prekės ženklu pažymėtą parduotuvių tinklą yra tiesiog paprasčiau ir efektyviau.
„Tas parduotuvių suvienodinimas padės sumažinti reklamos ir kitus kaštus, valdymą ir pasieksime didesnį patogumą, nes bus didesnis asortimentas. Mes visus prekės ženklus ketiname pakeisti iki Sausio 1 d. , tačiau mes keičiame ne prekės ženklus, bet tik parduotuves“, - teigė B. Čaikauskaitė.
Prekybos tinklo iki atstovė įrodinėjo, kad šis pasitraukimas iš mažų kainų rinkos nėra susijęs su ateinančiu mažų kainų gigantu „Lidl“.
„Ne, mūsų sprendimas niekaip nebuvo susijęs su „Lidl“, tai buvo daug ankstesnis sprendimas. Lietuvoje iš tiesų yra labai daug parduotuvių ir žmonės jas renkasi pagal patogumą ir pagrindinis dalykas nėra viena kaina, o kokybė, ko mes ir siekiame šiuo pasikeitimu“, - tikino viešųjų ryšių skyriaus vadovė.
„IKI“ paskaičiavimais, asortimento skirtumas tarp įprastos „IKI“ ir „Cento“ parduotuvių yra 30-40 procentų.