Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors koncepciniai automobiliai ir rinkos tyrimai dažnai būna atliekami dar prieš pasirodant konkrečiam modeliui, tyrimuose gautos išvados ne visada sutinkamos palankiai.
BMW tai savo kailiu įsitikino ne vieną kartą.
2001 metais naujasis 7 serijos BMW buvo kritikuojamas dėl vyriausiojo dizainerio Chriso Bangle'o pasirinktos dizaino krypties. Dabar BMW yra toje pačioje valtyje su eile skirtingų modelių, kuriuose panaudoti dizaino sprendimai kai kuriems kelia pasibjaurėjimą.
Praėjus daugiau negu vieneriems metams nuo dienos, kai BMW oficialiai pademonstravo „
BMW M3“ ir „
BMW M4“, daugelis dabar turėtų nebekreipti dėmesio į tas didžiules šnerves, kurios „puošia“ sportiškus šios markės automobilius.
Vis dėlto, automobilius modifikuojanti britų įmonė „Evolve Automotive“ mano, kad „BMW M3“ ir „BMW M4“ reikia kitų grotelių. Kokių? Jų nuomone – gražesnių ir labiau tinkamų automobilio dizainui. Be to, britai savo pasiūlymus pateikia ne tik kompiuterinėse vizualizacijose. „Evolve Automotive“ žada netrukus pradėti naujo priekinio buferio ir radiatoriaus grotelių gamybą.
Vaizdo įraše, kuriame pristatomas naujos formos buferis, vienas iš bendrovės įkūrėjų sako, kad jų pasiūlymas turėtų būti ne kaip problemos sprendimo būdas, o kaip alternatyva BMW dizaino sprendimams.
Alternatyva nėra nieko blogo, tačiau problema ta, kad likusi dizaino dalis nėra pritaikyta mažesnėms grotelėms. Pavyzdžiui, automobilis dėvėdamas mažesnes radiatoriaus groteles iššaukia kitą problemą – dabar priekiniai žibintai atrodo per dideli.
Panašu, kad išsprendus vieną problemą, vėliau kyla kitų.
Nors koncepciniai automobiliai ir rinkos tyrimai dažnai būna atliekami dar prieš pasirodant konkrečiam modeliui, tyrimuose gautos išvados ne visada sutinkamos palankiai.
BMW tai savo kailiu įsitikino ne vieną kartą.
2001 metais naujasis 7 serijos BMW buvo kritikuojamas dėl vyriausiojo dizainerio Chriso Bangle'o pasirinktos dizaino krypties. Dabar BMW yra toje pačioje valtyje su eile skirtingų modelių, kuriuose panaudoti dizaino sprendimai kai kuriems kelia pasibjaurėjimą.
Praėjus daugiau negu vieneriems metams nuo dienos, kai BMW oficialiai pademonstravo „
BMW M3“ ir „
BMW M4“, daugelis dabar turėtų nebekreipti dėmesio į tas didžiules šnerves, kurios „puošia“ sportiškus šios markės automobilius.
Vis dėlto, automobilius modifikuojanti britų įmonė „Evolve Automotive“ mano, kad „BMW M3“ ir „BMW M4“ reikia kitų grotelių. Kokių? Jų nuomone – gražesnių ir labiau tinkamų automobilio dizainui. Be to, britai savo pasiūlymus pateikia ne tik kompiuterinėse vizualizacijose. „Evolve Automotive“ žada netrukus pradėti naujo priekinio buferio ir radiatoriaus grotelių gamybą.
Vaizdo įraše, kuriame pristatomas naujos formos buferis, vienas iš bendrovės įkūrėjų sako, kad jų pasiūlymas turėtų būti ne kaip problemos sprendimo būdas, o kaip alternatyva BMW dizaino sprendimams.
Alternatyva nėra nieko blogo, tačiau problema ta, kad likusi dizaino dalis nėra pritaikyta mažesnėms grotelėms. Pavyzdžiui, automobilis dėvėdamas mažesnes radiatoriaus groteles iššaukia kitą problemą – dabar priekiniai žibintai atrodo per dideli.
Panašu, kad išsprendus vieną problemą, vėliau kyla kitų.