Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
geras naudingas straipsnis Tik pasvarstymui kazkodel nepateikta monopolininku itaka ne tik saugumui bet ir ekologijai Juk patys ekologiskiausi ir pigiausi auto kuriuose is vis nera nei tradicinio vidaus degimo variklio anei ko gero ne ka pigesnes automatines ar mechanines greiciu dezes kuriai dar butinas ir brangus greit susidevintis sankabos mechanizmas yra paprasciausi ir anksciau nei su vidaus degimo varikliais pasirode serijineje eksploatacijoje pilnai elektra varomi auto Ir kas blogiausia : su ju kainomis darosi kazkoks nesusipratimas : vietoj to kad butu zymiai kad ir del minetu priezasciu pigesni anie dabar yra dvigubai brangesni nei tos pacios klases skant tradiciniai auto Vis sprendziamas atseit ir niekaip neissprendziamas ju akumuliatoriu nesibaigiancios problemos Tuos pacius akumuliatorius parduodant tai uz kelis simtus tai uz desimt tukst usd kaip kad yra atsitike su Kroatijos firmeles gaminamais trivieciais auto lyginant su a a Lubiui siulytais tais paciai kinietiskais ir elektromobiliais ir akumuliatoriais jiems O viska dar geriau paaiskina paguglinus apie serijinio EV1 modelio amerikietisko elektromobilio istorija Beje is kurios ryskeja kad jau apie 2000 tuosius paskutines kartos akumuliatoriais modelis galejo nuvaziuoti 400 o ne taip kaip kinietiski ir ne tik siulomi 160 km
REKLAMA
REKLAMA
Ar automobilio saugumą galima parduoti?