Mano nuomone - automobilio gamybos vieta nėra svarbi, nebent tai Rusijos rinkai skirtas „Datsun“ ar Pietų Amerikos rinkai skirtas „Fiat“.
Automobilio gamybos vieta nėra svarbi dėl daugybės priežasčių. Pavyzdžiui, ar Jums labai rūpi, jog G klasės „Mercedes Benz“ visą modelio gyvenimą buvo gaminamas Austrijoje? Ir net ne „Mercedes Benz“, o „Magna Steyr“ gamykloje? Ar jums labai rūpi tai, jog „Audi Q7“, „Porsche Cayenne“ ar „Volkswagen Touareg“ gaminami Slovakijoje? O „Opel Astra“ - Lenkijoje?
Automobilio kilmės šalis neturi nieko bendra su automobilio patikimumu. Kiekviena gamykla, kurioje gimsta modernus automobilis, privalo atitikti pačius aukščiausius reikalavimus, tad vienintelė silpnoji vieta naujame modelyje yra ne gamykla ar žmonės, kurie surinko tam tikrą modelį, o konkrečios markės vadovai, kurie pagailėjo į naują modelį sumontuoti brangesnį daviklį ar leisti inžinieriams iki galo išbaigti konstrukcinį sprendimą.
Pažvelgus į statistiką- Jus gali apimti liūdesys, nes globaliame pasaulyje nebeegzistuoja tikras vokiškas ar tikras japoniškas automobilis. Pavyzdžiui, ar žinojote, kad 98% Europai skirtų „Ford“ modelių gaminami Vokietijoje, Ispanijoje arba Turkijoje? Ar tai ką nors turi bendro amerikietiškumu? Absoliučiai ne, nes Europai skirti modeliai kuriami ne Jungtinėse Valstijose, o ... Vokietijoje. Panaši situacija yra „Kia“ bei „Hyundai“ stovykloje - didžioji dauguma modelių buvo suprojektuoti Vokietijoje ir yra gaminami europiečių.
Jeigu automobilį vertinate pagal jo kilmės šalį, tuomet „Subaru“ yra tas gamintojas, kuris visus savo modelius gamina Japonijoje. Visi šios markės automobiliai į Kanadą, Braziliją, Ispaniją ar Lietuvą atkeliauja iš Japonijos.
Tad ar vis dar norite japoniškos (Turkijoje pagamintos) „Toyotos“ ar vokiškų (Vengrijoje iškeptų) „Audi A3“ bei „Mercedes Benz“ A klasės? O galbūt Jus sudomins itališkas (Lenkijoje sulipdytas) „Fiat 500“? Padiskutuokime.