Vilnietis Jurijus net prieš išvažiuodamas į gatvę pasiruošia. Juk vairuoja neįprastą automobilį. Prieš didįjį startą specialioje erdvėje mašina gerokai palengvinta – išimtos visos nereikalingos detalės, dėl to ji į gatvę išrieda be langų, sėdynių ir tesveria vos septynis šimtus kilogramų.
Važiuojant horizontaliai ir vertikaliai specialioje erdvėje dėl perkrovų mašinos svoris pasiekia septynias tonas.
Vilnietis sako ne šiaip maigantis mašinos pedalus. Vyras ruošiasi po kelių savaičių pagerinti prieš bemaž 15 metų jo paties pirmą kartą atliktą mirties kilpos rekordą. Tuomet to dar nebuvo daręs niekas pasaulyje.
Tuokart, automobiliu „Mazda“ dešimties metrų aukščio ir devynių metrų skersmens konstrukcijoje vyras važinėjo vos tris sekundes. Tiesa, nei pirmojo rekordo, nei antrojo kaskadininkas niekam nepataria kartoti nepasiruošus, mat perkrovos automobilyje ne ką mažesnės nei skrendant raketa ar reaktyviniu lėktuvu.
„Visų pirma organizmo būsena turi būti maksimaliai ideali, kaip piloto. Negalima vartoti alkoholio, kepenys, visi vidiniai organai turi būti geros būklės. Nes reikia valgyti prieš važiavimą, reikia daug vandens gerti, kad neišsitemptų organai. Nes tempimo efektas labai stiprus. Pavyzdžiui, po vienos treniruotės, kai šiek tiek daugiau pavažinėjau, tai kepenys skauda, skauda inkstai“, - pasakoja kaskadininkas.
Medikų pagalbos, kaip sako vilnietis, po tokių triukų dažniausiai neprireikia. Tačiau neslepia, jausmas, kai štai tokioje erdvėje tai prarandama, tai atgaunama sąmonė – ne itin malonus. Tik čia pat priduria – ko nepadarysi dėl siekio įrodyti, kad net ir fizikos dėsniai pavaldūs norui juos paneigti.