Įmonės transformacija tampant tik elektromobilių gamintoju yra dalis ambicingo klimato apsaugos plano, konkrečiais veiksmais siekiant sumažinti automobilių naudojimo ciklo sukeliamą anglies taršą.
Šis sprendimas taip pat paremtas lūkesčiais, kad priimti teisės aktai ir sparti įkrovimo infrastruktūros plėtra užtikrins didesnį vien tik elektra varomų automobilių patrauklumą.
„Volvo Cars“ siekis gaminti tik elektromobilius sutampa su didesniu dėmesiu pardavimui internetu ir siūloma patrauklesne „Care by Volvo“ paslauga, o visi elektriniai modeliai bus parduodami tik internetu.
Ambicingi 2030-ųjų metų tikslai atspindi „Volvo Cars“ elektrifikavimo strategijos pagreitį, kuriam įtakos turėjo pastaraisiais metais itin išaugusi elektromobilių paklausa ir tvirtas įsitikinimas, kad modelių su vidaus degimo varikliais segmentas traukiasi.
„Kad ir toliau dirbtume sėkmingai, mums reikia pelningo augimo. Tad vietoje to, kad investuotume į besitraukiantį segmentą, renkamės investuoti į elektrinę ir jungliąją ateitį, – sako Håkanas Samuelssonas, įmonės generalinis direktorius. – Ir mes esame tvirtai pasiryžę tapti greitai augančio „Premium“ elektromobilių segmento lyderiais.“
Pernai „Volvo Cars“ pristatė pirmąjį savo vien tik elektra varomą modelį „XC40 Recharge“, o šiandien debiutuoja antrasis kompanijos elektromobilis – naujasis „Volvo C40“.
Per artimiausius metus „Volvo Cars“ pristatys dar kelis elektromobilius ir tikimasi, kad jau 2025 metais daugiau kaip 50 proc. parduodamų automobilių bus elektriniai, kiti bus hibridiniai modeliai. O 2030 metais visi parduodami automobiliai turėtų būti elektriniai.
„Automobiliai su vidaus degimo varikliais neturi ilgalaikės ateities, – sako Henrikas Greenas, technologijų padalinio vadovas. – Mes esame įsipareigoję tapti vien tik elektromobilius gaminančia kompanija ir to pasiekti iki 2030 metų. Tai mums padės pateisinti klientų lūkesčius ir būti dalimi sprendimų, padedančių kovoti su klimato pokyčiais.“