• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Liepos pabaigoje prasidėjusi bene didžiausią automobilių srautą valdančios – Geležinio Vilko – gatvės rekonstrukcija ne vienam vairuotojui kelia papildomą stresą. Apie remonto veiksmų planą ir eismo trikdžių sprendimo būdus kalbamės su UAB „Grinda“ Rinkodaros ir komunikacijos specialiste Dovile Lisauskaite.

Liepos pabaigoje prasidėjusi bene didžiausią automobilių srautą valdančios – Geležinio Vilko – gatvės rekonstrukcija ne vienam vairuotojui kelia papildomą stresą. Apie remonto veiksmų planą ir eismo trikdžių sprendimo būdus kalbamės su UAB „Grinda“ Rinkodaros ir komunikacijos specialiste Dovile Lisauskaite.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Geležinio Vilko gatvės remontą planuojama baigti iki rugsėjo 1-osios. Šiuo metu tvarkoma Geležinio Vilko gatvės atkarpa nuo Geležinio Vilko tilto iki Pakalnės gatvės, kurios ilgis daugiau kaip 1 kilometras. Vėliau bus tvarkoma beveik 2 kilometrų Ilgio atkarpa tarp  M. K. Čiurlionio ir Tūkstantmečio gatvių.

REKLAMA

Vykdoma keliais etapais

Prasidėjusi rekonstrukcija vyksta keliais etapais. Kartu su gatvės remontu taip pat vykdomas ir kelio bortų bei šaligatvio remontas.

Pirmojo etapo metu buvo identifikuojami gatvės defektai, vyko projektavimo darbai. Įpusėjus vasarai, gatvėje prasidėjo realūs remonto darbai: „Pirma – komunikacinių dangčių liukai nuleidžiami į žemesnį lygį, kad netrukdytų kokybiškai atlikti frezavimo darbų. Tuomet galingomis frezomis nuskutamas viršutinis ir apatinis asfalto sluoksnis – taip užtikrinama, kad bus sutvarkyti ir gilesniuose asfalto sluoksniuose esantys įtrūkimai”, – teigia D. Lisauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas paskutiniųjų etapų – apatinio asfalto dangos sluoksnio klojimas, po kurio seka ištisinis, itin lygus viršutinis asfalto sluoksnis.

Eismo ribojimai – ne piko metu

Pasak Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus specialistės Dovilės Lisauskaitės, eismo ribojimas gali sukelti šiek tiek papildomų rūpesčių vairuotojams – dėl to gali pailgėti kelionės laikas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak D. Lisauskaitė, darbus vykdanti bendrovė „Grinda“ remonto darbus planuoja taip, kad sudarytų kuo mažiau nepatogumų vairuotojams. „Darbo dienomis intensyviausi darbai vykdomi ne piko valandomis. Atskiras atkarpas kelininkai tvarko naktimis – šią savaitę planuojama dirbti kiekvieną naktį”, – teigia specialistė.

REKLAMA

Tačiau būna dienų, kai dėl atliekamų darbų specifikos neįmanoma laikytis iš anksto nusibrėžtų gairių: antradienio rytą buvo uždaryta viena eismo juosta net rytinio piko metu. „Pravažiuojantiems atrodė, kad darbai nevyksta, todėl vairuotojai buvo pasipiktinę. Vis dėlto paaiškinimas paprastas: naktį iš pirmadienio į antradienį vyko frezavimo ir asfaltavimo darbai, ir rytinio piko metu šviežiai nutiestas asfaltas dar nebuvo sustingęs. Jeigu ta juosta būtų buvęs leidžiamas eismas, nesustingusį asfaltą sugadintų provėžos, jis bus sulaužytas”, – sako pašnekovė.

Darbai vyksta pagal intensyvų grafiką, dėl to vairuotojus prašome išlikti kantrius ir supratingus. Jei nenorima sugaišti papildomo laiko, patariama išvengti eismo Geležinio Vilko gatve.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų