Nedidelį metinį apyvartos augimą pasiekusios grupės vadovas Rimantas Perveneckas sako, kad paskutiniais šių metų mėnesiais situacija gali labai pasikeisti.
„Trys praėję ketvirčiai buvo labai skirtingi – turėjome ypatingas klimato sąlygas, kai pirmąjį ketvirtį buvo labai šalta, bet buvo labai puikus pavasaris ir puiki vasara. Buvo viskas atvirkščiai, nei palanku drabužių verslui“, – BNS sakė „Aprangos“ grupės vadovas Rimantas Perveneckas.
„Aprangos“ apyvarta per tris ketvirčius buvo 161,5 mln. eurų – 1,4 proc. didesnė nei pernai tuo pat laiku. Vien trečiąjį ketvirtį, palyginti su pernai liepa–rugsėju, ji ūgtelėjo 0,4 proc. iki 60,3 mln. eurų.
„Visame pasaulyje oro sąlygos trukdė drabužių verslui. Kita vertus, mes šiemet neturėjome didelių plėtros planų ir dėl to mažesniame plote pardavėme daugiau, o tai nėra blogas rodiklis. Mes truputį atsiliekame nuo planų, bet viskas priklausys nuo ketvirtojo ketvirčio rezultatų. Paskutiniai metų mėnesiai tiek apyvartos, tiek pelno prasme yra svarbiausi drabužių versle, todėl labai daug gali pasikeisti“, – kalbėjo R. Perveneckas.
2017 metų pabaigoje grupė prognozavo, kad jos apyvarta šiemet augs 4,2 proc. iki 231 mln. eurų.
R. Pervenecko teigimu, šiemet beveik 50 proc. augo ir „Aprangos“ elektroninė prekyba, tačiau konkrečių skaičių įmonė neskelbia.
„Kitąmet numatome labai didelę parduotuvių atnaujinimo programą, naujų parduotuvių atidarymą. Tai daugiausiai susiję su Latvijos rinka, kur bus eilė naujų projektų. Šiuo metu dar neturime kitų metų prognozių“, – teigė „Aprangos“ vadovas.
Šiuo metu „Apranga“ Baltijos šalyse valdo 182 parduotuvių tinklą (110 – Lietuvoje, 43 – Latvijoje ir 29 – Estijoje), kurių bendras plotas yra 84,2 tūkst. kv. metrų – 0,4 proc. mažiau nei pernai su tuo pat metu.