„Apple“ tapo vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu ir aplenkė 4 metus šiuo titulu besidžiaugusią interneto paieškos lyderę „Google“.Kaip rodo kasmetinė pasaulinės prekių ženklų agentūros „Millward Brown“ apklausa, „Apple“ prekės ženklas dabar vertas 153 mlrd. dolerių, praneša telegraph.co.uk.
Pirmajame 10 vertingiausių prekės ženklų dešimtuke – šešios technologijų ir telekomunikacijų kompanijos: „Google“, užėmusi antrąją vietą, trečioje esanti IBM, penkta likusi „Microsoft“, septintoje vietoje atsidūrusi AT&T ir devintoje esanti „China Mobile“.
Per dvi pozicijas – iki ketvirtosios vietos – pakilo „McDonald's“, vienu laipteliu, iki šeštosios vietos, smuktelėjo „Coca-Cola“. Aštuntoje vietoje liko „Malboro“, dešimtoje – „General Electric“.
19 iš 100 vertingiausių prekių ženklų priklauso besivystančioms šalims. Pernai tokių buvo 13.
35-oje šimtuko vietoje atsidūrė „Facebook“, kurio prekės ženklas vertinamas 19,1 mlrd. dolerių. Kinų paieškos sistema „Baidu“ iš 46 vietos šoktelėjo į 29.
Po 2010 metų automobilių atšaukimų nukentėjusi „Toyota“ šiemet vėl tapo vertingiausiu automobilių prekės ženklu.
Bendra šimto vertingiausių prekės ženklų vertė išaugo 17 proc. iki 2,4 trilijono dolerių.