„Apple“ vykdomasis direktorius Timas Cookas, dalyvavęs technologijų konferencijos „All Things Digital“ atidaryme, davė interviu amerikiečių žurnalistams Waltui Mossbergui ir Karai Swisher, kuriame mįslingai užsiminė apie naujus bendrovės produktus, galinčius sukelti naują perversmą buitinės elektronikos rinkoje.
Nors T. Cookas žurnalistams užsiminė apie „Apple“ ruošiamas neva revoliucingas naujoves, jis neatskleidė netgi jų galimo pritaikymo srities, apdairiai vengdamas atsakyti į konkrečius klausimus. Tačiau „Apple“ vadovas patvirtino, kad bendrovė itin domisi televizijos ir dėvimos elektronikos gaminių rinkomis.
T. Cooko manymu, TV technologijos jau paseno ir atėjo naujų produktų, kurių kol kas dar nėra rinkoje, pasirodymo metas. Jo teigimu, televizija yra „itin įdomi“ tema „Apple“ bendrovėje. Iki šios dienos bendrovė yra pardavusi 13 mln. TV priedėlių „Apple TV“, o pusė šio kiekio buvo parduota praėjusiais metais.
Atsakydamas į klausimą apie „Google Glass“ išmaniuosius akinius ir tikėtiną „Apple“ ruošiamą alternatyvą, T. Cookas pareiškė nelaikantis šio gaminio masišku. „Aš nešioju akinius, nes be jų nematau, bet pažįstu mažai žmonių, kurie dėvi akinius tik dėl to, kad paprasčiausiai nori tai daryti“, – pareiškė jis.
„Apple“ vadovas pridūrė, kad elektroninė apyrankė yra natūralesnis dėvimos elektronikos pavyzdys. „Tačiau ir šiuo atveju jums būtina įtikinti žmones, kad jiems reikia nešioti tokias apyrankes“, – pastebėjo jis, pridūręs, kad dauguma jaunų žmonių nenešioja rankinių laikrodžių. Tačiau T. Cookas pripažino, kad jo bendrovę domina dėvimos elektronikos rinka, ir priminė, jog pats nešioja sportinę „Nike FuelBand“ apyrankę.
Atsakydamas į klausimą, kodėl „Apple“ neišplečia „iPhone“ modelių įvairovės kaip tai padarė su „iPod“ grotuvais, T. Cookas atsakė, kad esą nėra tokios būtinybės, be to, tai esą pareikalautų neįtikėtinų resursų. „Apple“ vadovas paaiškino, kad kiekvienas „iPod“ grotuvas turi savo nišą ir yra skirtas žmonėms su skirtingais poreikais, skirtingu gyvenimo stiliumi. Jo manymu, „iPhone“ rinkos skverbties lygis nėra pakankamai didelis, kad reikėtų imtis iš esmės plėsti jo modelių įvairovę.
Tačiau T. Cookas pridūrė, kad „Apple“ vieną gražią dieną gali pateikti antrą „iPhone“ modelį kartu su pagrindiniu. Šis papildomas modelis galėtų būti kitokio funkcionalumo ir kainuotų mažiau. „Mes neatmetam tokios galimybės“, – sakė T. Cookas.
Internete jau seniai sklando gandai apie „Apple“ neva ruošiamą išmanųjį televizorių, išmanųjį laikrodį ir pigų „iPhone“ telefoną. Iki šiol jie nepasitvirtino, nors biudžetinio „iPhone“ modelio ir rankinio laikrodžio sąlyginiu pavadinimu „iWatch“ vis labiau laukiama pasirodant iki šių metų pabaigos.