Kompanijos „Apple Store“ analitikai suskaičiavo, kaip efektyviai mažmeniniai prekybos tinklai panaudoja savo parduotuvių erdvę. Paaiškėjo, kad „Apple“ pajamos ataskaitiniu laikotarpiu siekė kiek daugiau nei 6 tūkst. dolerių vienai kvadratinei pėdai.
„iPad“ gamintoja dideliu atotrūkiu aplenkė juvelyrikos tinklą „Tiffany & Co“ (3 tūkst. dolerių) ir drabužių pardavėją „Lululemon Athletica“ (1,9 tūkst. dolerių). Pirmąjį penketuką vainikuoja prabangos prekių parduotuvės „Coach“ ir dizainerio Maiklo Korso (Michael Kors) mažmeninis tinklas „Michael Kors“.
Šiuo metu „Apple“ valdo apie 390 parduotuvių, kuriose dirba 72,8 tūkst. žmonių. Praėjusiais metais „Apple Store“ pajamos siekė 51,5 mln. dolerių, rašo „The Financial Times“, remdamasis pačios kompanijos duomenimis.
Už „Apple“ mažmeninio tinklo plėtrą apie 11 metų buvo atsakingas Ronas Džonsonas (Ron Johnson), kuris atėjo į kompaniją 2000-aisiais. Praėjusių metų lapkritį jis pasitraukė iš „Apple“ ir tapo mažmeninio tinklo „J. C. Penney“ generaliniu direktoriumi. Jį pakeitė buvęs britų mažmenininkės „Dixons“ vadovas Džonas Brauetas (John Browett), tačiau šiame poste jis užsibuvo tik pusę metų. Kaip rašė „The Wall Street Journal“, Dž. Brauetas atsistatydino dėl nepakankamai sėkmingos mažmeninio tinklo plėtros.