Po to, kai buvo užkariautos išsivysčiusios pasaulio šalys, kompanijai „Apple“ tapo gyvybiškai svarbu pasirodyti ir tankiai apgyvendintose besivystančių rinkų valstybėse, tokiose kaip Kinija ir Indija.
Tačiau jose, ypač Indijoje, vartotojai neturi pinigų netgi „iPhone 4S“, kuris debiutavo dar 2011 m. Sklando gandai, kad Indijos rinkai amerikiečių kompanija planuoja skirti „atgimsiantį“ „iPhone 4“ su 8 GB duomenų kaupikliu.
Remiantis „The Economic Times“ publikacija, „Apple“ išmanusis telefonas šios šalies rinkoje kainuos 15 tūkst. rupijų, tai sudaro apie 243 JAV dol. (187 doleriais mažiau, nei jis kainavo prieš trejus metus). Vienintelis dalykas, kuris sulaiko kompaniją iš Kupertino – tai gamybinių pajėgumų trūkumas.
Jei tikėtume pateikta informacija, „Apple“ ieškos „iPhone 4“ likučių po visą pasaulį, o surinkusi pardavinės Indijos rinkoje (tiesa, visa tai turėtų kainuoti nemažus pinigus, jei vertintume logistikai skirtas išlaidas).
Leidinys tvirtina, jog „iPhone 4“ pardavimais Indijoje užsiims vietiniai mobilių įrenginių platintojai „Redington“ ir „Micro“. Nebrangaus „iPhone“ pasirodymo prekyboje idėja nėra nauja – praėjusiais metais „Apple“ siūlė nemažas nuolaidas savo produkcijai, bandydama pervilioti konkurentų telefonus naudojančius vartotojus.