Kompanijos „ABI Research" analitikų teigimu, „Apple“ ir „Samsung“ bendra dalis planšetinių kompiuterių rinkoje 2014 m. I ketvirtyje sudarė 71 proc. Pranešama, kad gana vangų prekybos laikotarpį buvo realizuota 41,3 mln. planšetinių kompiuterių.
Ekspertai konstatuoja, kad atotrūkis tarp „Apple“ ir „Samsung“ nuolat mažėja. Korėjiečių gamintojas ypač sparčiai didino pardavimus Vakarų Europoje ir JAV, buvo realizuota 13 mln. planšetinių kompiuterių, arba 10,8 proc. daugiau, nei prieš metus.
Savo ruožtu kompanijos „Apple“ planšetinių kompiuterių pardavimai per metus susitraukė apie 10,1 proc., įvairių „iPad“ modelių pardavimai I ketvirtyje sudarė 16,4 mln. vienetų.
Kitiems planšetinių kompiuterių rinkos dalyviams sekėsi ne taip gerai. Trečioje vietoje likusi taivaniečių ASUS per praėjusį ketvirtį sugebėjo realizuoti 2,1 mln. planšečių, nepaisant to, jog ši kompanija užsiima „Google Nexus“ planšetinių kompiuterių gamyba. ASUS planšečių pardavimai per ketvirtį sumažėjo 0,8 proc.
Mobilių operacinių sistemų rinkoje ir toliau pirmauja „Android“, kurios rinkos dalis siekia 56,3 proc. Antroje liko „iOS“ su 39,6 proc., tuo tarpu trečia vieta tenkinasi „Windows 8“ ir „Windows RT“ – 4,1 proc.
Planšetinių kompiuterių rinkoje pastebima tendencija, jog didėja pardavimai modelių, turinčių 3G arba 4G LTE modemus. Pastarųjų tiekimas I ketvirtyje didėjo 22 proc. Taip pat pažymima, kad toliau didėjant rinkos prisotinimui daugės nebrangių planšetinių kompiuterių – būtent šiame kainų segmente numatomas didžiausias augimas.