Nors bendrovė „Apple“ džiaugiasi puikia naujųjų planšečių „iPad mini“ paklausa, rinkos tyrimų bendrovės IDC tyrimo duomenys nenuteikia optimistiškai. Pasak IDC analitikų, per praėjusius metus „Apple“ dalis pasaulinėje planšečių rinkoje sumažėjo nuo 59,7 iki 50,4 proc.
Nors „Apple“ vis dar gerokai lenkia didžiausias savo konkurentes „Samsung“ ir „Amazon“, šių rinkos dalis per praėjusius metus smarkiai išaugo, teigiama IDC pranešime. Antai „Samsung“ dalis planšečių rinkoje III šių metų ketvirtį siekė 18,4 proc. Per metus ji išaugo beveik 3 kartus.
„Amazon“ su savo „Kindle Fire“ planšete užėmė 9 proc. rinkos, o „Asus“, gaminanti „Nexus 7“ - 8,6 proc.
Iš viso III ketvirtį visi planšečių gamintojai pardavė 27,8 mln. šių įrenginių. Tai 49,5 proc. daugiau, nei prieš metus.