Teigiamai pašto ir pasiuntinių paslaugas vertina 94 proc. mieste ir 95 proc. kaime gyvenančių pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojų, kurie yra patenkinti arba labai patenkinti teikiamų paslaugų kokybe, informacijos apie teikiamas paslaugas aiškumu bei klientų aptarnavimu.
Tokius duomenis atskleidė Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų reprezentatyvi apklausa.
Tyrimas, kurio tikslas - išsiaiškinti šalies gyventojų nuomonę apie pašto ir pasiuntinių paslaugų teikėjų darbą, parodė, jog 2012 m. pašto ir pasiuntinių paslaugomis naudojosi 55 proc. Lietuvos gyventojų.
Praėjusiais metais pašto ir pasiuntinių paslaugomis naudojosi 63 proc. kaimo ir 51 proc. miesto gyventojų.
"Dažniausiai buvo naudojamasi Lietuvos pašto paslaugomis - tokį atsakymą pateikė 95 proc. pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojų. Iš kitų pašto ir pasiuntinių paslaugas teikiančių bendrovių dažniausiai gyventojai renkasi UAB "DPD Lietuva" (13 proc.), UAB "Greitasis kurjeris" (8 proc.), UAB "DHL" (5 proc.) paslaugas", - rašoma RRT išplatintame pranešime.
Beveik pusė (49 proc.) pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojų naudojosi elektroninės prekybos paslaugomis: 15 proc. iš jų šia paslauga naudojosi bent kartą per savaitę, 30 proc. - kartą per mėnesį, o 39 proc. - kartą per pusmetį. Naujai įdiegtomis siuntų savitarnos terminalų paslaugomis naudojosi 11 proc. pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojų.
Beveik keturi penktadaliai (79 proc.) pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojų registruotus laiškus gauna į namus. 42 proc. pašto ir pasiuntinių paslaugų naudotojų teigimu, įteikdamas siuntinį paslaugų teikėjas leidžia jiems patikrinti, ar siuntinys nėra pažeistas.
RRT užsakymu tyrimą atiko Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė "Spinter tyrimai" 2012 metų spalio 18-24 dienomis. Tyrimo imtis - 1009 respondentai.