Gyventojų nuomonių apklausą balandžio mėnesį atliko bendrovė „Synopticom”, tyrimą inicijavo LKU kredito unijų grupė, kurią sudaro Lietuvos centrinė kredito unija (LCKU) ir 63 kredito unijos.
„Apklausa parodė, kad nemažai finansinėmis paslaugomis besinaudojančių gyventojų nėra patenkinti kainos ir kokybės santykiu. Be didelių įkainių, klientai taip pat skundžiasi asmeninio dėmesio stoka – beveik 40 proc. gyventojų teigia, jog paslaugų teikėjai nelinkę atsižvelgti į asmeninius klientų poreikius. Atsižvelgdama į tokią vartotojų nuomonę, naująjį prekės ženklą pristačiusi LKU kredito unijų grupė ketina išsiskirti individualiu požiūriu į kiekvieną klientą ir taikyti mažesnius paslaugų įkainius nei dauguma komercinių bankų“, – sakė LCKU valdybos pirmininkas Fortunatas Dirginčius.
Atliktos apklausos duomenimis, rinkdamiesi kredito įstaigą net 58 proc. gyventojų pirmiausia rinktųsi pigesnius įkainius siūlantį finansinių paslaugų teikėją. 45 proc. gyventojų tarp svarbiausių pasirinkimo kriterijų paminėjo e. bankininkystės paslaugų patogumą, 44 proc. – platų klientų aptarnavimo tinklą, 43 proc. – gebėjimą pasiūlyti paslaugas pagal individualius poreikius.
LCKU vadovo F. Dirginčiaus nuomone, šiuo metu finansų rinkoje įsivyrauja standartizuoti sprendimai, todėl lanksčioms kredito unijoms atsiranda puiki niša – siūlyti pagal individualius poreikius pritaikytas paslaugas: „Būtent tokia kryptis – gebėjimas įsiklausyti į kiekvieno kliento poreikius, taip pat e. bankininkystės ir kitų modernių paslaugų plėtra leis unijoms žengti tvarios plėtros kryptimi“.
LCKU inicijuoto nuomonių tyrimo metu paaiškėjo, kad 82 proc. gyventojų finansinių paslaugų rinkoje labiausiai pasigenda mažesnių paslaugų įkainių, 36 proc. – įsiklausymo ir atsižvelgimo į asmeninius klientų poreikius, po 27 proc. – patogesnių e. bankininkystės paslaugų ir plataus klientų aptarnavimo tinklo, 26 proc. – operatyvumo priimant sprendimus.