Naujausioje apklausoje paskelbta apie netikėtas tendencijas. Buvo įvardyta, kokios medijos žmonėms yra patogiausios ir dažniausiai naudojamos žiūrint vaizdo turinį.
Tyrime, kurį užsakė Vaizdo reklamos biuras, dalyvavo 250 reklamos įmonių (71 proc. agentūrų, 29 proc. rinkodaros įmonių). Tyrimas buvo atliekamas vasario 6-16 dienomis.
Respondentų buvo paprašyta įvertinti, kiek laiko jie ir kiek laiko, jų manymu, vidutinis amerikietis žiūri vaizdo turinį per įvairiausius prietaisus (skaitmeninė medija, išmanieji telefonai, televizija ir pan.) Tuomet atsakymai buvo palyginti su „Nielsen“ skaičiavimais.
Rezultatai nustebino – pasirodo, kad reklamas amerikiečiai dažniausiai vis dar žiūri per televiziją. Taip pat nustatyta, kad įmonių požiūris apie tai, kiek žmonių reklamas žiūri per skaitmeninius įrenginius – gerokai pervertintas, tuo tarpu tai, jog televizija palikta nuošalyje – dar viena klaida.
Rinkodaros įmonės nurodė, kad, jų nuomone, vidutinis amerikietis 25 proc. reklamų žiūri per televiziją.
Remiantis „Nielsen“ analize, iš tiesų vidutinis amerikietis net 82 procentus vaizdo turinio vis dar žiūri per televiziją. Taip pat nurodyta, kad tik 2 proc. vaizdo turinio vidutinis amerikietis žiūri per išmanųjį telefoną.