• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) pakeitė reikalavimus norint gauti super licenciją, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

Britų žurnalistas Jamesas Allenas apžvelgė, kurie iš 2015 m. startuosiančių pilotų būtų turėję atidėti savo debiutą „Formulėje-1“. Devyni lenktynininkai, įskaitant 4 čempionus, nebūtų tenkinę iškeltų sąlygų.

REKLAMA

Fernando Alonso

2005 ir 2006 m. F-1 čempionas 1999 m. nugalėjo „Europos Nissan Formulėje“, o 2000 m. nebeegzistuojančiame FIA F3000 čempionate užėmė 4-ąją vietą. Net jei minėti čempionatai būtų atitinkamai prilyginti Nacionaliniam F3 čempionatui ir GP2, ispanui iki super licencijos vis tiek trūktų 10 taškų.

REKLAMA
REKLAMA

Jensonas Buttonas

Pilotas nugalėjo Didžiosios Britanijos Ford čempionate (galima lyginti su Nacionaliniu F4 čempionatu) bei užėmė 3-ąją vietą Didžiosios Britanijos F3 čempionate. Šių pasiekimų jam nebūtų užtekę tam, kad 2000 m. debiutuotų „Williams“ ekipoje.

Marcusas Ericssonas

10-ta, 8-ta ir 6-ta vietų GP2 čempionatuose nebūtų leidę pretenduoti į F-1 super licenciją.

Felipe Massa

Brazilas 2001 m. nugalėjo Europos F3000 čempionate, kuris geriausiu atveju gali būti lyginamas su Formule Renault 3.5. Taigi pilotas nebūtų galėjęs 2002 m. atstovauti „Sauber“ ekipos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kimi Raikkonenas

Suomis prieš debiutuodamas „Formulėje-1“ 2000 m. nugalėjo Jungtinės Karalystės Renault Formulės čempionate. Jau 2001 m. pasirašė sutartį su „Sauber“. Tiesa, K. Raikkonenui prieš tai teko apsukti ne vieną ratą trasoje, kad įrodytų kritikams (tame tarpe ir FIA prezidentui Maxui Mosley), jog yra vertas super licencijos. Pirmose F-1 lenktynėse suomis finišavo 6-as.

REKLAMA

Danielis Ricciardo

2009 m. Didžiosios Britanijos F3 čempionui būtų pritrūkę vos 2-jų taškų, kad 2011 m. galėtų vairuoti „Toro Rosso“ bolidą penktadienio treniruotėse ir vėliau tais pačiais metais debiutuoti lenktynėse atstovaujant „HRT“ ekipą.

Carlosas Sainzas

Taip pat 2-jų taškų trūktų iki super licencijos trūktų ir šiais metais „Toro Rosso“ debiutuosiančiam C. Sainzui. Ispanas pernai tapo Formulės Renaut čempionu.

REKLAMA

Maxas Verstappenas

Galiojant naujiesiems reikalavimams „Toro Rosso“ tektų ieškoti pamainos ir antrajam lenktynininkui. M. Verstappenas neatitinka nei amžiaus, nei patirties, nei surinktų taškų kriterijų.

Sebastianas Vettelis

Jauniausiam visų laikų „Formulės-1“ čempionui būtų tekę ilgiau užsibūti žemesnėje klasėje nebent pergalės ir prizinės vietos Formulėje BMW ADAC būtų „konvertuojamos“ į tokias pačias vietas F4 čempionate.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak J. Alleno šiais pakeitimais FIA siekia sukoncentruoti jaunuosius talentus nurodytuose čempionatuose ir tuo pačiu atgaivinti nacionalinius F3 čempionatus. Tačiau pateikti pavyzdžiai rodo, kad naujoji taškų sistema galbūt yra per griežta.

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Martinas Brundle'as super licencijos gavimo sąlygas pakomentavo „Twitter“ sraute: „Mano pagrindinis priešininkas F3 ir aš iš F3 čempionato perėjome tiesiai į F-1. Naujosios super licencijos taisyklės to neleistų. Nepaisant to Ayrtonas Senna pasirodė esąs išties geras...“

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų