„Norėjau automobilio, kuris turėtų apgaulingą išvaizdą. Sleeper'io nenorėjau, tačiau kažko panašaus į jį - tikrai taip“, - pasakoja Robas.
„Ieškodamas įkvėpimo, tariausi su draugais, kurie savo garažuose turėjo neįprastų kūrinių. Vieną vakarą mano mergina pasiūlė sukryžminti BMW 2002 ir Nissan S14“, - pridūrė Robas.
Vaikinas iš pradžių į šį pasiūlymą žiūrėjo skeptiškai, tačiau Nissan S14 ir BMW 2002 priekinės važiuoklės yra labai panašios. BMW 2002 ratų provėža yra vos dešimt milimetrų platesnė negu Nissan S14.
Robas užsisakė ne tik visas priekinės Nissan S14 pakabos detales, bet ir pasigamino 22 mm sway bar'ą, pridėjo E30 M3 Koni reguliuojamas spyruokles ir Eibach amortizatorius, kurie turėtų užtikrinti beveik tobulą sukibimą su kelio danga.
Originalią stabdžių sistemą pakeitė Wilwood firmos produktai, pagrindinis stabdžių cilindras atkeliavo iš BMW 750, o stabdžių pedalas buvo pasiskolintas iš BMW E30. Prie šio komplekto reikėtų pridėti „Comp Brake“ rankinį stabdį.
Viena svarbiausių detalių - SSR Professor 2 ratlankiai, kurių Robas ieškojo daugiau kaip šešis mėnesius. Atrodo šie „bateliai“ buvo sukurti specialiai šiam automobiliui. Jų išmatavimai : 16x8 priekyje ir 16x9 gale.
Keletas įdomių faktų apie šį projektą :
- Po kapotu tupi E30 325E motoras su modifikuotu E36 M3 alkūniniu velenu
- Darbinis tūris dabar siekia 3.2 litro
- E36 transmisija
- 4.11:1 tipo diferencialas iš E24
- Pagal užsakymą pagaminti sparnai
- Pagal užsakymą pagaminta išmetimo sistema
- E36 318i radiatorius
- Sparco Sprint 5 sėdynės