Tai buvo tik pradžia. Tokijo automobilių parodoje „Toyota“ pademonstravo pažangą tobulinant naujojo „Mirai“ techninius sprendimus, dinamines charakteristikas ir kuriant patrauklų jo dizainą.
Antrosios kartos „Mirai“ planuojama pradėti pardavinėti 2020 m. Jis iš pradžių pasirodys Japonijoje, Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Naujasis „Mirai“ yra daug daugiau nei ekomobilis, parodantis, kad FCEV technologija nėra kliūtis norint sukurti smagų vairuoti ir dailiai atrodantį automobilį.
Kaip ir anksčiau, pagrindinis dėmesys skiriamas efektyvumui. Dėl patobulintos kuro elementų sistemos ir didesnių vandenilio talpų „Toyota“ tikisi 30 proc. padidinti „Mirai“ nuvažiuojamą atstumą.
Vyriausiasis „Mirai“ inžinierius Yoshikazu Tanaka teigė: „Mes išsikėlėme tikslą sukurti tokį automobilį, kuriuo visuomet būtų smagu keliauti, kuris išsiskirtų emocionaliu ir patraukliu dizainu, būtų dinamiškas, greitai reaguotų ir verstų vairuotoją visuomet šypsotis.“
Vienas naujojo „Mirai“ automobilio, sukonstruoto ant naujausios „Toyota“ modulinės platformos su galiniais varomaisiais ratais, kuri nuo pat pradžių buvo pritaikyta įvairių tipų galios agregatams (įskaitant ir vandenilinį), privalumas – atvertos didesnės galimybės kurti emocionalesnį ir patrauklesnį dizainą. Naujojo „Mirai“ kėbulas tapo dar tvirtesnis, o tai atitinkamai lemia didesnį jo manevringumą, greitesnę reakciją, žemesnį svorio centrą ir geresnį valdymą.
Dėl patobulintos kuro elementų sistemos ne tik pailgėjo naujojo „Mirai“ nuvažiuojamas atstumas. Jis taip pat sklandžiai ir tolygiai startuoja iš vietos ir leidžia mėgautis elegantišku vairavimu, tiksliai reaguodamas į kiekvieną vairuotojo akceleratoriaus spustelėjimą. Automobilį lengva valdyti važiuojant vingiuotais keliais, o greitkeliuose jis dovanoja išskirtinį galios pojūtį, nepriklausomai nuo išvystyto greičio.