• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2021-ųjų Dakare Antanas Juknevičius jau 4-tus metus iš eilės sėkmingai išnaudoja saulės energiją savo poreikiams Dakare. Ant komandos palaikymo sunkvežimio stogo įrengta didžiausio saulės elektrinių ir modulių profesionalaus gamintojo Lietuvoje „SoliTek“ 2 kW galios patvari dvipusių modulių saulės elektrinė, kurios bendras plotas sudaro – 10 kv. m.

2021-ųjų Dakare Antanas Juknevičius jau 4-tus metus iš eilės sėkmingai išnaudoja saulės energiją savo poreikiams Dakare. Ant komandos palaikymo sunkvežimio stogo įrengta didžiausio saulės elektrinių ir modulių profesionalaus gamintojo Lietuvoje „SoliTek“ 2 kW galios patvari dvipusių modulių saulės elektrinė, kurios bendras plotas sudaro – 10 kv. m.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

<a href='https://www.tv3.lt/rubrika/naujienos/sportas/dakaras' target='_blank' class='phrase'>Dakaro ralis</a> 2021


Per paskutiniuosius trejetą metų „SoliTek“ įrodė, kad Lietuvoje pagaminti gryno stiklo moduliai gali patikimai atlaikyti ekstremaliausias sąlygas – 50 laipsnių karštį, dideles vibracijas, smėlio ir dulkių audras, kurių netrūksta vėjuotame Arabijos pusiasalyje. 2018-ųjų Dakare „SoliTek“ saulės elektrinė padėjo Antanui Juknevičiui pelnyti išskirtinį lenktynių organizatorių įsteigtą „Eco-Label“ apdovanojimą, kuriuo KREDA komandos lyderis didžiuojasi ir prabėgus trejetui metų, mat komandų, kurios galėtų pasigirti tuo pačiu pasiekimu Dakare - vos keletas.
Dakarą organizuojanti A.S.O. „Eco-Label“ ženklu kasmet išskiria ekologiškus projektus vystančias komandas. Taip (palyginti taršaus) automobilių sporto atstovai skatinami naujai pažvelgti į gamtinių išteklių tausojimą bei prisidėti prie naujų būdų populiarinimo saugant gamtą ir taupant energiją.

REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Naujoji dvipusių, ilgaamžių ir patvarių grūdinto stiklo saulės modulių elektrinė ypatinga tuo, kad šviesos energiją sugeria ne tik iš viršaus, bet ir per apatinę modulių pusę. Moduliai sumontuoti paliekant 5 cm tarpą nuo baltai dažyto sunkvežimio stogo, kad būtų kuo daugiau sugerta ir nuo mašinos atspindėtos saulės energijos. Taip iš saulės išgaunama iki 10 proc. daugiau elektros energijos. Sunkvežimyje instaliuotų ličio jonų baterijų talpa – 8 kWh, o maksimalus sistemos galingumas – 3 kW. Toks pajėgumas patenkina kasdienius komandos poreikius, reikalingus kompiuterinių sistemų veikimui, apšvietimui ir kitoms reikmėms.
Hibridinė energijos valdymo sistema leidžia KREDA komandai ekstremaliomis Saudo Arabijos oro sąlygomis per dieną sukauptą saulės energiją panaudoti ir naktį. Taip ne tik puoselėjami atsinaujinantys energijos šaltiniai, bet ir gyvenama labai tyliai – be nuolatinio generatorių burzgimo, leidžiant bivuako kaimynams išsimiegoti prieš laukiančią sunkią dieną Dakare.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų