Gali būti, kad jau tada būsimo lenktynininko širdyje gimė meilė automobiliams. „Dabar pats turiu sūnų, kuriam yra vos keturi mėnesiai. Jis kiekvieną dieną mato automobilius, jam patinka keliauti automobiliu. Sūnus puikiai jaučiasi automobilyje, jis gali rėkti, šaukti, tačiau viską pamiršta, jei pasodinu į automobilį, – šypsojosi A. Juknevičius. – Gal ta meilė ir atsiranda nuo kūdikystės – kai tau ramu, smagu, aplink keičiasi vaizdai.“
Ralis moterims prilygsta dramai
Pasak A. Juknevičiaus, kažkada iš vyrų buvo atimta mamutų medžioklė, o kas liko? „Motociklai, automobiliai, – šyptelėjo lenktynininkas. – Tai yra greitis ir adrenalinas, gal kažkam tai yra tiesiog galimybė pasipuikuoti, gal kitam tai yra šansas pademonstruoti savo sėkmę, o trečiam tai yra tiesiog džiaugsmas, malonumas.“
A. Juknevičius pasidžiaugė, kad Dakaro ralis prisideda prie automobilių sporto populiarinimo, tačiau pripažino, kad šios lenktynės pritraukia didelę žiūrovų auditoriją visų pirma dėl dramų.
„Moterys, kurios domisi Dakaru, nesidomi daugiau jokiomis lenktynėmis ir automobiliais. Tiesiog čia jos randa sau dar vieną serialą. Žinome, kad šiais metais net 42 proc. Dakaro ralio auditorijos buvo moterys. Niekada negalėjome apie tokius skaičius pagalvoti. Nuolat manėme, kad automobiliais domisi tik vyrai. Nė velnio!“, – sakė lenktynininkas.
„Top Gear“ žiūri ir močiutės
A. Juknevičius prisiminė ir didžiausią revoliuciją automobilizmo populiarinime įvykdžiusią laidą „Aukščiausia pavara“ („Top Gear“).
„Kiekviena serija yra įdomi visiems – ir vyrams, ir moterims. Juk šią laidą žiūri ir močiutės, ir vaikai, ir moterys. Tokia yra kūrybinės grupės užduotis – padaryti įdomią laidą, – kalbėjo A. Juknevičius. – Laida yra filmuojama įdomiose vietose... Tai yra serialas, kurį gali žiūrėti visą dieną. Jeigu ten neliktų automobilių, žmonės vis vien žiūrėtų. Paslėpkite automobilius šioje laidoje ir suprasite, kad laida yra ne apie tai.“
Šiais metais BBC televizija pristato jau 24-jį kultinio serialo „Aukščiausia pavara“ sezoną, kurį Lietuvos žiūrovai nuo šiandien jį gali pamatyti tik per vaizdo transliacijų internetu platformą „Viaplay“.
Pasak A. Juknevičiaus, šiais laikais žmones pasiekė didžiulis informacijos kiekis, todėl domėjimasis automobiliais yra paviršutiniškas. „Juk patys žmonės nesuka varžtų, visi domisi galia ir išskirtiniu dizainu. Jeigu žmonės žino automobilių markes, kažin, ar žino, kas „gyvena“ automobilių viduje. Suvokimo, kas yra automobilis, šiais laikais yra vis mažiau, todėl laida yra kuriama taip, kad įdomi būtų visiems“, – savo įžvalgomis dalinosi A. Juknevičius.
Septynios šio sezono serijos bus rodomos iš karto po BBC premjeros, be jokių reklamų ir HD raiška. Šis serialas yra pelnęs Britanijos nacionalinį televizijos apdovanojimą už populiariausią faktais paremtą pramoginę laidą. Žiūrėti visas laidas internetu galima per viaplay.lt arba parsisiuntus „Viaplay“ mobiliąją programėlę mobiliesiems įrenginiams.
Naujojo sezono laidas veda Mattas LeBlancas, Chris Harris ir Rory Reidas. Nuotaikingą šio sezono anonsą, kuriame laidos vedėjai turi atlaikyti nepatogų pokalbį dėl automobilių draudimo, galite pamatyti čia.
Apie „Viaplay“
„Viaplay“ yra didžiausia vaizdo transliacijų internetu platforma Baltijos šalyse, suteikianti galimybę žiūrėti visame pasaulyje vertinamus filmus, serialus, turinį vaikams, dokumentiką ir geriausių sporto turnyrų transliacijas bet kuriuo metu, per kompiuterį, planšetę ar mobilųjį telefoną ir be jokių reklamų. „Viaplay“ priklauso tarptautinei žiniasklaidos ir televizijos transliuotojų grupei „Modern Times Group“ (MTG), kuri veikia keturiuose žemynuose ir teikia nemokamos bei mokamos televizijos, radijo ir turinio kūrimo paslaugas.