Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba prie nublizginto „Mebar“ automobilio išskleidė Lietuvos trispalvę ir kelias akimirkas papozavę blyksintiems fotoaparatams, išlėkė į techninę komisiją.
Šįvakar Argentinos laiku – Dakaro ralio garbės pakyla, ant kurios absoliučiai visi ralio dalyviai užvažiuoja tik kartą: prieš startą. Po finišo ant lenktynininku žargonu „podiumu“ vadinamos pakylos užvažiuoja tik tie, kurie išgyvena poros savaičių maratono pragare.
Ruošdami automobilį garbės pakylai, „Žalvario“ komandos lenktynininkai ir mechanikai blizgino viską – net padangas.
„Reikia gi, kad „Mebar“ švytėtų“, – įnirtingai trindamas nešvarumus nuo ratų juokėsi mechanikas Juozas Čibiras.
„Toks blizgantis automobilis čia bus tik kartą – šiandien“, – nusijuokė ir A.Juknevičius, kurio veide vis dažniau pastebima rūpesčio raukšlė. Dakaro ralis startuoja jau sekmadienio rytą, bet prieš startą – dar aibė nebaigtų reikalų. Kad ir išstudijuoti pirmojo greičio ruožo kelio knygą, kurią organizatoriai pateiks tik šiandien.
Išsami „Mebar“ techninė apžiūra atlikta dar prieš išsiunčiant automobilį į Pietų Ameriką, – Prancūzijoje. Todėl Buenos Airėse komisija tik patikrino, ar nepažeistos plombos.
Techninę komisiją dar prieš porą dienų praėjęs kitas Lietuvos ekipažas – Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis – technoparke pastarosiomis dienomis beveik nesirodė.
Po techninės komisijos apžiūros, visi patikrinti automobiliai varomi į uždarą parką ir, be organizatorių leidimo, prie jų nebegalima prisiliesti.
Dakaro ralio garbės pakyla Buenos Airių centre pastatyta buvo dar išvakarėse.
Dėl maratono dalyviams užtvertų kelių kiek sutriko milijoninio didmiesčio eismas.
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba prie nublizginto „Mebar“ automobilio išskleidė Lietuvos trispalvę ir kelias akimirkas papozavę blyksintiems fotoaparatams, išlėkė į techninę komisiją.
Šįvakar Argentinos laiku – Dakaro ralio garbės pakyla, ant kurios absoliučiai visi ralio dalyviai užvažiuoja tik kartą: prieš startą. Po finišo ant lenktynininku žargonu „podiumu“ vadinamos pakylos užvažiuoja tik tie, kurie išgyvena poros savaičių maratono pragare.
Ruošdami automobilį garbės pakylai, „Žalvario“ komandos lenktynininkai ir mechanikai blizgino viską – net padangas.
„Reikia gi, kad „Mebar“ švytėtų“, – įnirtingai trindamas nešvarumus nuo ratų juokėsi mechanikas Juozas Čibiras.
„Toks blizgantis automobilis čia bus tik kartą – šiandien“, – nusijuokė ir A.Juknevičius, kurio veide vis dažniau pastebima rūpesčio raukšlė. Dakaro ralis startuoja jau sekmadienio rytą, bet prieš startą – dar aibė nebaigtų reikalų. Kad ir išstudijuoti pirmojo greičio ruožo kelio knygą, kurią organizatoriai pateiks tik šiandien.
Išsami „Mebar“ techninė apžiūra atlikta dar prieš išsiunčiant automobilį į Pietų Ameriką, – Prancūzijoje. Todėl Buenos Airėse komisija tik patikrino, ar nepažeistos plombos.
Techninę komisiją dar prieš porą dienų praėjęs kitas Lietuvos ekipažas – Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis – technoparke pastarosiomis dienomis beveik nesirodė.
Po techninės komisijos apžiūros, visi patikrinti automobiliai varomi į uždarą parką ir, be organizatorių leidimo, prie jų nebegalima prisiliesti.
Dakaro ralio garbės pakyla Buenos Airių centre pastatyta buvo dar išvakarėse.
Dėl maratono dalyviams užtvertų kelių kiek sutriko milijoninio didmiesčio eismas.