Dažniausiai tokio modelio imamasi, kai siekiama sulaukti pajamų iš papildomų mokamų žaidimo funkcijų, kai vartotojas „užsikabina“. Šiuo atveju viskas kiek kitaip, rašoma portale qz.com.
„Angry Birds“ į programėlių rinką įžengė prieš ketverius metus ir buvo parsiųstas daugiau milijardą kartų bei uždirbo pusę milijardo dolerių. Visgi šiandien tikrasis verslas vyksta parduodant suvenyrus, o ne patį žaidimą.
2013 metais 30 proc. projekto pajamų buvo uždirbta parduodant „Angry Birds“ marškinėlius, pliušinius žaislus, mobiliųjų telefonų dėklus ir kitus suvenyrus. „Rovio“ net suteikė licenciją vienam didižiausių žaislų gamintojų „Hasbro“. Taip pat planuose yra „Angry Birds“ atrakcionų parko kūrimas.
Kompanija, atrodo, apskaičiavo, kad daugiau uždirbs pardavinėdama aksesuarus nei pati žaidimą, taigi dėl to jis tapo nemokamas.
„Mes į tai stengiamės žiūrėti iš vartotojų pusės“, - „The Wall Street Journal“ sakė „Rovio“ žaidimų padalinio prezidentas Jami Laesas.
„Angry Birds Go!” yra „Rovio“ žingsnis į naują žanrą. Skirtingai nuo pirmtakų, naujojoje dalyje paukščiai lenktyniaus kliūčių ruože su automobiliais. Kompanija siekia išplėsti savo žaidimą į kitus žanrus, ypač jei šis taps hitu.
„Tai galima vadinti mūsų ateities vizija, nes daugiau galvojame apie nemokamus žaidimus. Jei jis sukurtas gerai, tai nemokama versija geriausiai pateisina gerbėjų, vartotojų, kūrėjų ir leidėjų lūkesčius“, - sakė J. Laesas.
Tikriausiai jis pamiršo užsiminti apie licencijas.