Kompanija iš Jungtinių Valstijų „SSC“ pabaigė savo superautomobilio „Tuatara“ variklio bandymų ciklą. Teigiama, kad „SCC Tuatara“ dėl greičiausio pasaulyje serijinio automobilio vardo galės konkuruoti su pačiu „Bugatti Veyron“.
Automobilis aprūpintas 6,9 litro darbo tūrio biturbo V8 varikliu. Bandymų metu, kaip ir planuota, variklis pasiekė 1370 a.g. galią ir pademonstravo 1735 Nm sukimo momentą. Motoras iškentė ir ciklą resursinių bandymų su maksimalia apkrova.
Tachometro raudonoji zona prasideda ties 9600 aps/min. riba. „SSC“ atstovai teigia, kad naudojant lenktynėms skirtą kurą, variklio galia viršytų ir 1700 a.g.
„Tai nuostabus momentas visai komandai. Šis puikus variklis jau įrodė, kad gali dirbti bet kokiose klimato sąlygose, jis atitinka bendrojo naudojimo kelių ekologines normas, o svarbiausia – jis leidžia mūsų automobiliui užtikrintai jausti ir lenktynių trasose.“ – sakė „SSC“ įkūrėjas Jerod Shelby“.
Kompanija „SSC“ dar prieš kelis metus vadinosi „Shelby Supercars“. Jos savininkas ir įkūrėjas yra toks Jerod Shelby, o „Ford“ tobulinimu užsiimančios kompanijos „Shelby American“ įkūrėjas yra garsus lenktynininkas ir inžinierius Carol Shelby. Kad nebūtų painiavos, Jerod Shelby automobilių pavadinime nusprendė iš viso nerašyti pavardės ir pavadino savo kompaniją tiesiog „SSC“.
„SSC Tuatara“ kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, kuris tvirtinamas prie lengvučio aliumininio karkaso. Automobilio stilių kūrė „Saab“ automobilių stilistas Džeisonas Kastriota. Šį stilistą ne vieną kartą samdė „Maserati“, „Pininfarina“ ir „Bertone“. Ir dar vienas pastebėjimas dėl keisto „Tuatara” vardo – Tuatara yra Naujojoje Zelandijoje gyventis driežas. Mokslininkai nustatė, kad šios reptilijos molekulinė struktūra atsinaujinai greičiau, nei bet kurios kitos biologinės rūšies molekulių struktūra.