• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip bebūtų keista, tačiau žodis - barakuda, turi net tris skirtingas reikšmes. Pirmoji - ešeržuvė, kuri yra labai panaši į lydeką. Antroji - moteris, kuri neturi sąžinės ir su vyrais miega tik dėl pinigų ir trečioji - „Plymouth Barracuda“ - visame pasaulyje žinomas amerikietiškas automobilis, kuris buvo gaminamas JAV industrijos aukso amžiuje.
Nors „Plymouth“ pagamino net tris skirtingas „Barracuda“ kartas, tačiau pati žinomiausia ir daugiausiai dėmesio sulaukusi modelio karta buvo trečioji. Vos ketverius metus gamintas „American Muscle“ tipo automobilis, dėl griežtėjančių išmetamųjų dujų ir saugumo reikalavimų, palyginus su savo pirmtakais, buvo silpnesnis ir lėtesnis. Visu ketverius metus automobilio galia tik mažėjo ir mažėjo, kol galiausiai aukštos kuro kainos galutinai pribaigė vieną gražiausių amerikietiškų automobilių.
Tačiau mažas pagamintų automobilių skaičius, nuostabi išvaizda ir gausus įvairių detalių skaičius, paskatino ne vieną automaną įsigyti šią amerikietišką klasiką ir iš jo padaryti tokį automobilį, kokio gamintojas negalėjo.

Kaip bebūtų keista, tačiau žodis - barakuda, turi net tris skirtingas reikšmes. Pirmoji - ešeržuvė, kuri yra labai panaši į lydeką. Antroji - moteris, kuri neturi sąžinės ir su vyrais miega tik dėl pinigų ir trečioji - „Plymouth Barracuda“ - visame pasaulyje žinomas amerikietiškas automobilis, kuris buvo gaminamas JAV industrijos aukso amžiuje.
Nors „Plymouth“ pagamino net tris skirtingas „Barracuda“ kartas, tačiau pati žinomiausia ir daugiausiai dėmesio sulaukusi modelio karta buvo trečioji. Vos ketverius metus gamintas „American Muscle“ tipo automobilis, dėl griežtėjančių išmetamųjų dujų ir saugumo reikalavimų, palyginus su savo pirmtakais, buvo silpnesnis ir lėtesnis. Visu ketverius metus automobilio galia tik mažėjo ir mažėjo, kol galiausiai aukštos kuro kainos galutinai pribaigė vieną gražiausių amerikietiškų automobilių.
Tačiau mažas pagamintų automobilių skaičius, nuostabi išvaizda ir gausus įvairių detalių skaičius, paskatino ne vieną automaną įsigyti šią amerikietišką klasiką ir iš jo padaryti tokį automobilį, kokio gamintojas negalėjo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Barakuda (15)


Jarretto ir šio automobilio istorija nėra labai įspūdinga. Šį automobilį jis įsigijo dar 1998 metais, kai Jungtinėse Amerikos Valstijose tokių mašinų kainos buvo beprotiškai aukštos. Tačiau pasak „American Muscle“ gerbėjo - „Buvo verta sumokėti 3000 dolerių už automobilį, kuris sugeba savo eiga nuvažiuoti iki mano namų garažo.“
Jarrettas sako, jog jį nustebino ne tik pakankamai maža kaina, tačiau ir automobilio stovis. Žiūrint iš tolo, ši barakuda atrodė, lyg dar vienas lavonas, kuris vos pastovi ant kojų. Tačiau priėjus arčiau ir pasižiūrėjus - viskas apsivertė aukštyn kojom.

REKLAMA

Barakuda (14)

Per likusius 16 metų Jarrettas stengėsi patobulinti beveik kiekvieną šios „Plymouth Barracuda“ detalę. Iš pradžių buvo perdažytas kėbulas, persiūtos odinės sėdynės, nupirkti nauji ratlankiai. Tačiau, tai buvo tik pati pradžia. Juk taip būna visada. „Norėjau sukurti automobilį, kuris galėtų įveikti posūkius. Nenorėjau dar vieno laivo, kuris yra tik greitas tiesiosiose, o pamatęs posūkį išsigąsta arba apsiverčia.“Nors šio tipo automobiliai dažniausiai yra kritikuojami dėl prastų valdymo savybių, tačiau turint galvą ant pečių ir žinant kokias detales reikia pakeisti, net ir seniausias bei sunkiausias trantas gali būti greitesnis už modernų „BMW M3“.

REKLAMA
REKLAMA

Barakuda (13)


Pasitaręs su keliais draugais, vyras nusprendė modernizuoti amerikietišką klasiką. Eksterjeras turėjo beveik niekuo neišsiskirti, tačiau techninė dalis pamalonintų kiekvieną automaną. Po kapotu buvo sumontuotas 7.2 litro benzininis variklis, kuris šiuo metu išvysto maždaug 520 - 550 arklio galių. Galinių ratų provėža buvo praplatinta, priekinė šakė buvo pasiskolinta iš „Corvette“, pavarų dėžę pagamino „TorqueFlite“, o galią paskirstantis diferencialas atkeliavo iš „Sure Grip“ dirbtuvių.
00

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų