30-metis Jackas Twachtmanas sugalvojo originalų būdą, kaip „įdarbinti“ savo barzdą. Jis nori panaudoti barzdą kaip reklamos plotą, rašo firstcoastnews.com.
Nenuostabu, kad jam kilo tokia idėja, mat vyras netrukus baigs rinkodaros studijas Šiaurės Floridos universitete. Studentas turi ganėtinai vešlią barzdą, todėl jam šovė puiki verslo idėja.
„Aš gaunu daug komplimentų dėl barzdos“, – teigė jos savininkas.
„Tokia idėja skambėjo labai įdomiai. Visada žavėjausi inovatyviomis idėjomis“, – paaiškino J. Twachtmanas
Kompanija „Dollar Shave Club“ susidomėjo tokiu studento sumanymu ir pradėjo kampaniją, pavadintą barzdų reklama (ang. Beardvertising), kurios metu bus atrenkami kandidatai, galintys reklamai panaudoti savo barzdą.
Ant barzdos yra uždedama maža reklaminė kortelė. Tačiau turi įdėmiai žiūrėti į kortelę, kad galėtum perskaityti reklamą. Kadangi į J. Twachtmano barzdą daugelis žmonių atkreipia dėmesį, tokia reklama yra efektyvi.
„Žmonės prieina prie manęs, užkalbina, nori fotografuotis greta mano barzdos, kurioje kabo reklama“, – pasakojo idėjos autorius.
Vis dėlto, iš tokio gyvenimo būdo nepraturtėsi. J. Twachtmanas gauna tik 5 JAV dolerius už vieną dieną.